|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים
סוכנות ראש
עריכת הסכמי ממון: השלבים המומלצים בדרך להסכם מוצלח

רדיאנסי חתמה על הסכם עם Max Exchange Corporation

- הודעה מטעם רדיאנסי
26/06/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

יבנה, ישראל, 26 ביוני 2006 - חברת רדיאנסי הודיעה היום, כי חתמה על הסכם עם Max Exchange Corporation. חברת בת של Kelti International Enterprise Group, חברת הענק מטייוואן העוסקת בהפצה ישירה של מוצרי קוסמטיקה ומוצרים לטיפוח הגוף. הסכם זה סולל את הדרך להפצת מכשיר ה- Radiancy Facial Toning Device FTD למכוני יופי בכל רחבי טייוואן.

"זהו יום חשוב מאוד לרדיאנסי", אומר ד"ר דולב רפאלי, נשיא ומנכ"ל רדיאנסי. "לכבוד הוא לנו להיות שותפים של Max Exchange Corporation בטייוואן, ואנחנו מצפים ליצור קשרים אמיצים ופוריים לשני הצדדים".

עבור Max Exchange Corporation מהלך זה הינו בגדר הרחבה משמעותית של מוצריה ושירותיה. "מטרתנו להעניק ללקוחותינו תמיכה טובה יותר עם מוצרים חדשים וחדשניים יותר", אומר וינסנט צ'ן, נשיא Max Exchange Corporation.

במסגרת ההסכם התחייבה החברה לרכישה המסתכמת ביותר מ- 2 מיליון דולר בשנה הראשונה, והיא תספק את Radiancy Facial Toning Devices לרשת מכוני היופי שלה המונה יותר מ- 3,000 סניפים בטייוואן.

כאשר עומד מאחורי המוצר כוח הפצה בסדר גודל כזה, אין פלא שהציפיות מ- Radiancy Facial Toning Device גבוהות. "אנחנו צופים, כי המגמה שנוצרה בעקבות הרכש של Max Exchange Corporation תעורר עניין במוצר בכל מגזר טיפוח היופי באסיה", מסביר ד"ר רפאלי. "זהו עידן חדש בתעשיית היופי באסיה, בפעם הראשונה יגיעו טיפולים המבוססים טכנולוגית אור לכל מכוני היופי, יהיו גודלם ויוקרתם אשר יהיו".

ה- Radiancy Facial Toning Device הוא מכשיר העושה שימוש בטכנולוגיית LHE (אור, חום ואנרגיה) לטיפול עדין בעור המיועד להביא להתחדשותו. לעיתים קרובות משתמשים במכשיר כחלק מטיפול פנים אנטי-אייג'ינג במכון היופי, ודווח כי הוא משפר את ספיגתם של קרמים ותחליבים בעור, מעניק גוון עור אחיד ומשפר את מרקמו הכולל.

השלב השני בהסכם בין רדיאנסי ל- Max Exchange Corporation כולל פיתוח משותף של מוצר קוסמטי נוסף המבוסס אור, בהתאם למפרטי Max Exchange Corporation. מר צ'ן הביע את אמונו במוצר החדש, הצפוי לצאת לשוק ברבעון הרביעי לשנת 2006. אמון זה משתקף בהכללת מוצר חדש זה בהזמנתם הראשונה. "היכולת לעמוד באתגרי המחר ולעמוד בקצב המגמות המשתנות דורשת ראייה כוללת וארוכת טווח", אמר מר צ'ן. "אנחנו מרגישים כי חזון זה יתממש עם הצעת חידושים אלה ופתרונות יעילים וחדשניים יותר מתמיד לתעשיית הקוסמטיקה". חברת Max Exchange Corporation תמכור את המוצר החדש בסין, בהונג קונג, במקאו ובטייוואן.

אודות רדיאנסי

חברת רדיאנסי מפתחת ומייצרת מכשירים בטוחים ויעילים לפוטותרפיה באמצעות טכנולוגיית LHE, המשמשים להסרת שיער, לטיפול באקנה, לחידוש העור ולטיפול בפסוריאזיס.

רדיאנסי, המבינה כי גם הטובה בטכנולוגיות הינה חסרת תועלת אם אינה מועילה לאנשים עבורם יועדה מלכתחילה, מנצלת את בטיחותה וגמישותה של טכנולוגיית ה- LHE כדי לפתח סדרת מכשירי פוטותרפיה קלים לשימוש, מקצועיים וזעירים, אשר חוללו מהפכה בתחום המחירים ויצרו הזדמנויות עסקיות חדשות, בכך שהפכו את הטיפול באמצעות אור לנגיש יותר עבור מגוון רחב של לקוחות.

נקודת מבט עסקית ודגש רב על תמיכה בלקוחות זיכו את רדיאנסי בתואר החברה בעלת בסיס הלקוחות הגדול ביותר למכשירי פוטותרפיה בעולם. פתרונותיה האסטרטגיים העסקיים של החברה משלבים בתוכם שלל אמצעים לקידום מכירות, אשר נבדקו בשוק ומבטיחים חדירה מוצלחת של כל המוצרים. פתרונות אלה זיכו את רדיאנסי במעמדה הבלתי מעורער כחברה המובילה בתחומה.

תאריך:  26/06/2006   |   עודכן:  26/06/2006
רדיאנסי בע"מ, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לראשונה יוזמת גלידת שטראוס פרויקט אמנות ייחודי -
לאומי קארד, חברת כרטיסי האשראי ופתרונות התשלום, יוצאת עם קמפיין תדמיתי ומשיקה שפה תקשורתית חדשה. את הקמפיינים של החברה ימשיכו להוביל קרן מור ויובל סגל, המלווים אותה מזה כשנתיים. היקף הקמפיין: 3 מיליון שקל.
'גלידות נסטלה' פותחת חזית חדשה ונכנסת לפעילות בקטגוריית הסופר פרימיום, עם השקתה של "לה קרמריה ITALY", המעניקה חווית גלידה איכותית בדיוק כמו בגלידריה.
אלי קידר, מנכ"ל רשת Pull And Bear בישראל, הודיע היום על המשך התרחבותה של הרשת בישראל, עם פתיחתה של חנות דגל חדשה
חברת הצבעים נירלט יוצאת בקמפיין חדש למגזר הערבי לרגל עונת החתונות, באמצעות משרד הפרסום "מגזרים". הסיסמא שתלווה את הקמפיין: "צובעים לכם חלום עם נירלט". היקף ההשקעה בקמפיין עומד על 70 אלף דולר.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il