חברת אדמה מוצרי מזון אורגניים החלה לשווק מוצרי צריכה אורגניים ברשת קו-אופ הריבוע הכחול ורשת טיב טעם.
קובי אדרי מנכ”ל אדמה ציין כי, בשלב ראשון ישווקו מוצרי אדמה ב - 20 סניפי רשת קו-אופ הריבוע הכחול ובתוך מספר חודשים תגיע לפריסה של כ-80 סניפי הרשת. כמו כן, ישווקו המוצרים בפריסה מלאה בכל סניפי רשת טיב טעם, המונה 23 סניפים.
אדרי הוסיף כי, חברת אדמה תמשיך לשווק את מוצריה בכ - 80 סניפי רשת השופרסל ורשת חצי חינם, בהם היא פועלת בשנתיים האחרונות.
לדבריו, "מגמת השוק האורגני עולה בעולם ובארץ מדי שנה ובהתאמה גם ביקוש הצרכנים למוצרים אורגניים, ולכן אנו פועלים במטרה להרחיב את נקודות המכירה של מוצרי החברה ולענות על דרישת הלקוחות. מהלך חשוב זה של כניסה לכ- 100 נקודות מכירה מרכזיות וחשובות ברחבי הארץ, מסייעת להרחבת השוק האורגני בישראל.
שוק המזון האורגני בישראל נאמד בכ-150 מיליון שקל בשנה וקצב הגידול השנתי של התחום עומד על כ-25% לשנה".
על חברת אדמה
חברת אדמה הוקמה ב - 1994 על-ידי קובי אדרי. החברה הוקמה על-מנת לפתח את שוק המזון האורגני שהיה עד אז בחיתוליו. החברה התמקדה בשיווק לבתי טבע וחנויות פרטיות (רשת רביעית) אשר כיום יחד עם רשתות השיווק, מהווים את המצע לפעילות החברה.
אדמה, מתמחה בפיתוח ושיווק מוצרי מזון אורגניים (מוצרים שאינם מכילים כל: חומר משמר, חומרי הדברה וכל חומרי הגלם לייצור המוצרים הנם ממקורות אורגניים מפוקחים ומבוקרים). החברה משווקת כיום למעלה מ - 200 מוצרי צריכה.