מהם החסמים להטמעת תרבות הבירה בישראל? מהם מניעי הישראלים לשתיית בירה? במה שונה תרבות הבירה שלנו מזו של עמים אחרים ומה הפוטנציאל השיווקי הטמון בעובדה זו?
בשאלות אלו ואחרות יעסקו מומחי שיווק ואנשי אקדמיה ביום עיון שיערך בקמפוס המסלול האקדמי המכללה למינהל ביום רביעי ה-1.11.06 החל מהשעה 14:00.
בבית הספר למינהל עסקים של המסלול האקדמי המכללה למינהל החליטו להעביר שיעור במנהל עסקים מזווית קצת אחרת ושיבצו בפתיחת השנה את יום העיון, שינתח בכלים מקצועיים את התחום רווי האלכוהול. ביום העיון ישתתפו הד"ר אביחי שוב-עמי מבית הספר למינהל עסקים במסלול האקדמי, אמיר יפרח, מנהל השיווק במבשלות בירה ישראל, יואש בן-אליעזר מנהל השיווק בטמפו, הדיאטנית לימור בן חיים והעיתונאי ואיש הבירה - שלמה פפירבלט.
במסגרת יום העיון יערך פאנל בשאלת החסמים להטמעת תרבות הבירה בישראל בהשתתפותם של רפי בהרב, מנכ"ל טמפו; יעקב זיידל, מנכ"ל מבשלות בירה לישראל, משה קטן, סגן נשיא לפיתוח עסקי ושיווק קונצרני בחברה המרכזית למשקאות קלים והעיתונאי שלמה פפירבלט.
בין השעות 10:00 עד 21:00 יוכלו הסטודנטים לחקור את הנושא מקרוב במסגרת הפנינג בירה במדשאות הקמפוס של המכללה בראשון לציון.
המסלול האקדמי המכללה למינהל הוא חלוץ המכללות האקדמיות בישראל והמכללה הגדולה בישראל. לומדים בו מעל 9,000 סטודנטים ו- 20,000 בוגריו משולבים בהצלחה בחיי המשק והחברה. המסלול האקדמי מציע לימודים בתחומים הבאים: מינהל עסקים, משפטים, תקשורת, כלכלה, מדעי ההתנהגות, קרמינולוגיה, מדעי המחשב ועיצוב פנים.
התפיסה המנחה את המסלול האקדמי היא של שילוב בין לימודים אקדמיים לידע מקצועי יישומי. לכן, מקבלים הסטודנטים, בנוסף לידע רחב, גם יכולת ליישמו בתחומי הלימוד ובמגוון רחב של תפקידי ניהול ומחקר יישומי ושימושי.