שטראוס מחלבות, אשר הביאה את המהפכה הפונקציונאלית לעולם החלב בישראל סוגרת עוד שנה של צמיחה דו ספרתית ומדווחת על צמיחה של 30% ב-3 שנים, מרחיבה את קטגוריית המשקאות הפונקציונליים ומשיקה: "משקה אקטיביה" - משקה המסייע לפעילות העיכול.
שנת 2006 - המהפכה הפונקציונלית מתרחבת - אקטימל חוצה את רף 100 מיליון ₪. מאפס למקום הראשון בתוך שנה: אקטיביה - גביע היוגורט הנמכר ביותר בישראל.
רונן זהר, מנכ"ל שטראוס מחלבות אמר היום כי שטראוס מחלבות תופסת נתח של 28.5% משוק החלב והינה מנוע הצמיחה של שוק החלב, עם תרומה של 40% לצמיחת כלל השוק.
סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, אמרה היום כי
הצמיחה של שטראוס מחלבות נובעת מהחדשנות הבלתי פוסקת, המייצרת ערך מוסף אטרקטיבי עבור הצרכן. חדשנות זו נשענת בעיקר על שני 2 מותגי המזון החזקים בישראל, המובילים, כל אחד את עולם התוכן אותו הוא מייצג: מילקי המסמן את פסגת העינוג של שוק החלב והשיק 15 מוצרים חדשים בתוך 3 שנים, ומולו דנונה - מוביל המהפכה הפונקציונלית ששינתה את פני עולם היוגורט בשנתיים האחרונות.
שילוני ציינה כי 2 מנועי הצמיחה של התחום הפונקציונאלי הינם אקטימל ואקטיביה. השנה, אקטימל, המותג הפונקציונלי הראשון בישראל, חצה לראשונה את רף 100 מיליון ₪, וממשיך לצמוח בקצב שיא דו-ספרתי. לצידו הכוכב החדש, אקטיביה, אשר הושק באמצע 2005 והפך להצלחה חסרת-תקדים: אקטיביה הינו פריט היוגורט הנמכר ביותר בשוק היוגורט בישראל ופתח תת-קטגוריה ענקית בעולם היוגורט, התופסת נתח של 16% מסך מכירות דנונה
מילקי - פסגת העינוג של שוק החלב מאז 1979 ועד היום. המותג מילקי ממציא את עצמו כל פעם מחדש וצומח דרך חווית מותג וחדשנות בלתי פוסקת. השנה מילקי השיק את קטגוריית הקינוחים שזכתה להצלחה רבה והביאה את המותג לשיא נוסף ולצמיחה של 14% השנה.
דנונה שטראוס - מותג המזון מס 1 בישראל שממשיך לצמוח בעוצמה, זו השנה הרביעית ברציפות.
דנונה שטראוס צמח השנה בכ-16%. המותג צומח בעקביות ומצמיח את כל שוק היוגורט שעובר מהפכה בשנים האחרונות: משוק חד-מוצרי, לקשת רחבה של מוצרים ופתרונות המציעים ערך מוסף לצרכן, רובם ככולם מתוך העולם הפונקציונלי. שטראוס מחלבות בחרה להוביל את המהפכה הפונקציונלית, מתוך רצון להעניק תועלות חדשות לצרכן, בפורמט אטרקטיבי, טעים וזמין לצריכה יומיומית.
משקה הבוקר של דנונה חולל מהפכה בעולם משקאות היוגורט כשהציע תועלת חדשה של פתרון תזונה מאוזן ונוח לצרכן. המוצר זכה להכרה ולהערכה כשזכה בפרס הגרנד-אפי ונבחר למהלך השיווקי המוצלח ביותר של השנה ומחזיק ב-71% נתח שוק.
2 המנועים של התחום הפונקציונאלי:
- אקטימל - המותג שהשנה חצה את רף 100 מיליון ₪!!! ממשיך לצמוח בקצבי דו ספרתיים תוך שהוא ממשיך לפלס את הדרך לעולם הפונקציונאלי.
- אקטיביה הושקה באמצע 2005 והפכה להצלחה חסרת-תקדים: כיום אקטיביה הינו פריט היוגורט הנמכר ביותר בשוק היוגורט בישראל ומהווה קטגוריה ענקית בעולם היוגורט התופסת נתח של 16% מסך מכירות דנונה.