רשת yellow יזמה לחג החנוכה הפנינג מדליק ולא שגרתי הזה, באמצעות משרד הפרסום TANK כחלק מקמפיין הרשת "נפלה עליך עז".
לכל מי שהסתובב הבוקר באזור גני התערוכה בתל אביב ציפתה הפתעה נעימה ובלתי צפויה: עדר עיזים בליווי "רועה צאן" ונגני כלי הקשה הלבושים בבגדים אתניים עם אוריינטציה כפרית שוטט לו באזור ומשך אליו תשומת לב רבה.
השיירה החלה את מסעה ברשת Yellow הממוקמת בכניסה לגני התערוכה והנעימה את זמנם של עוברי האורח ואורחי הפסטיגל שנקלעו למקום בנגינה ומראה מקורי ויוצא דופן. במהלך האירוע חולקו לעוברים ושבים אלפי מטבעות שוקולד וקופוני הטבה.
לדברי חגית קמין, מנהלת השיווק והאסטרטגיה של פז: "הפעילות עם העז היא דרך מקורית לגעת בלקוחות של Yellow ולהפגיש אותם עם רשת שנמצאת בכל מקום ופתוחה 24/7.
אורי וגיל ביילין, מנכ"לים משותפים ב-TANK מסרו כי פעילות זו מבשרת על תקופת הפרסום החדש שאינו נשען על תקציבי ענק אלא מוביל מחשבה ייחודית ומקורית שמוציאה את הצרכנים מאדישותם.