בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
נמרוד הראל מוביל קמפיין של כוון קרנות נאמנות
|
- הודעה מטעם כוון קרנות נאמנות
אומן החושים נמרוד הראל, כוכב תוכנית הטלוויזיה בערוץ 10, "בלתי נתפס", מוביל את קמפיין הפרסום של חברת כוון קרנות נאמנות בסיסמה: "בלתי נתפס? כנראה שעוד לא ראיתם את הביצועים של כוון". קמפיין הפרסום מתחיל היום. היקף התקציב - 300 אלף דולר. הקמפיין יפורסם בעיתונות הכתובה, אינטרנט, שלטי חוצות, רדיו וכן בחסויות בטלוויזיה. הראל אומר: כוון קרנות נאמנות - הכוון שלך לתשואות לאורך זמן... ומסביר: "ישנם דברים שנראים בלתי נתפסים. אבל האמת היא שהשגים מרשימים מבוססים על עבודה קשה, משמעת, מיומנות ומומחיות. כשמדובר בהשקעות אני סומך על כוון. כוון מוכיחה במשך שנים שמצוינות נמדדת לאורך זמן. אתם מוזמנים ליהנות מהתוצאות ולגלות שהבלתי נתפס - תופס!". הראל, שזה לו הקמפיין הראשון שהוא מוביל בעקבות הצלחת תוכניתו בערוץ 10, קבע בכל ראיון עיתונאי שנתן בחודשים האחרונים, כי אין מדובר בכוחות על טבעיים. הוא הדגיש חד-משמעית, כי הצלחתו היא תוצאה של עבודה קשה שנמשכה שנים, הדורשת מיומנות והתמחות מיוחדת בכדי להגיע לרמת ביצועים כפי שהוא הגיע אליה. לכן, החליטו בחברת כוון קרנות נאמנות לבחור בהראל כמוביל הקמפיין שלהם מאחר ותפיסת עולמו והשגיו מבטאים את שיטת העבודה וההצלחה של כוון בהשקעותיה בשוק ההון. חברת כוון בניהולו של בני מוזס, משקיעה באמצעות 6 קרנות: שתי קרנות אג"ח, שתי קרנות כללי ושתי קרנות חו"ל. הפרסום ישים דגש על התשואות הגבוהות שהשיגו הקרנות בשלוש השנים האחרונות או בשנה האחרונה. משרד הפרסום הוא: פרומדיה. יחסי הציבור - בן-ציון ציטרין.
|
תאריך:
|
11/02/2007
|
|
|
עודכן:
|
11/02/2007
|
|
בן-ציון ציטרין
|
|
תלמה מחברת יוניליוור, המובילה את שוק הדגנים בישראל, מרחיבה את המותג המצליח "כריות" ומשיקה טעם חדש "כריות קרמלו" - דגנים פריכים במילוי קרם בטעם קרמל.
|
|
|
בודי שופ, רשת חנויות הספא והטיפוח הראשונה בישראל, מדווחת על גידול של 26% במכירות החברה בשנת 2006. עם תחילת שנת 2007 צופה החברה גידול נוסף במכירות אשר יובילו למחזור שנתי של 55 מיליון שקל.
|
|
|
TheMarker יוצא בקמפיין פרסומי שילווה את הרחבת העיתון הכלכלי היומי, שסיסמתו "TheMarker - הדוב הבא". הקמפיין, בהיקף של כ-3.5 מיליון ₪, יעלה השבוע, החל מיום רביעי הקרוב, ה-14.2.07, בטלוויזיה, במודעות פרינט בעיתונים ובאתרי האינטרנט של קבוצת אתרי TheMarker, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, וילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף.
|
|
|
האקדמית ת"א- יפו שדרגה בימים אלו את אתר האינטרנט שלה, בסיוע של חברת המיתוג באינטרנט "סדנא". מלבד מידע רב למועמד, לסטודנטים הרשומים במכללה ולסגל האקדמאי מכיל האתר גם מידע להכוונה תעסוקתית, מידע ללקויי למידה, מידע על שכר הלימוד והמלגות, מידע על ספריית המכללה, קישורים ומידע על המרצים והסגל המנהלי, קישורים למאגרי מידע ועוד.
|
|
|
חברת מי עדן, החברה המובילה לייצור ולשיווק מים מינרלים טבעיים בישראל משיקה בימים אלה עיצוב חדש לבקבוק ה-1.5 ליטר, בהשקעה מדווחת של כ-1.5 מיליון ₪. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בעיתונות ובאינטרנט.
|
|
|
|