חברת "מוזיקה פלוס", החברה המובילה ב-20 השנים האחרונות בתחום שרותי המוזיקה, עוברת בימים אלה מיתוג מחודש, בהשקעה של מיליון ש"חותקרא מעתה de' PLUS.
המיתוג החדש נובע מראיית החברה כי לאור צרכי השוק והתפתחותו, ועל-מנת להתפתח בשוק המקומי והבינלאומי יש לאגד תחת מותג אחד את כל תחומי עיסוקיה הענפים ובתוך כך ליצור פלטפורמה של בידול ומתן שירות מקיף, מקצועי ויצירתי, ראשון מסוגו.
עם השקת המותג החדש, מתפתחת החברה בתחומים שונים - מרחיבה פעילותה בחיי הלילה בתל אביב עם פתיחת מועדון חברים ייחודי בחודש מאי השנה,נמצאת בהליכי פיתוח ליין מוצרים בתחום האירועים ומעמיקה כניסתה לתחום הייעוץ המוסיקלי עם מוצר חדשני ללקוחותיה, אשר ייחשף בקרוב.
הקבוצה החלה את דרכה בתחום המוזיקה בתחילת שנות ה-80 והייתה הראשונה ליצור את החיבור בין המיניסטרים לשוליים, ובכך להביא למרכז הבמה את תרבות הדאנס והמוזיקה האלקטרונית ואת התרבות האלטרנטיבית.
במרוצת השנים שלחה זרועות תמנון לתחומים שונים ומגוונים: שירותי מוזיקה ווידאו-ארט לאירועים פרטיים של השמנה והסלתה של מדינת ישראל, ייזום והפקת אירועי חוצות ענקיים כגון מצעד האהבה - אירוע החוצות הגדול במזרח התיכון, שהפך שם דבר ומשתתפים בו כל שנה כ-250,000 איש, שירותי הפקה לגופים עסקיים של מיטב החברות המסחריות בישראל, בית ספר למוזיקה עכשווית, ייבוא מופעים מוזיקליים מחו"ל, ייצוג אמנים ישראלים לאירועים, הפקת דיסקים, ניהול סטואה, בית האירועים שבקיבוץ געש שבבעלותה, אשר הפך בקונספט הייחודי והשונה שלו לאחד מגני האירועים המבוקשים לאירועים פרטיים ומסחריים, ועוד.
קבוצת de'plus מונה כ-60 עובדים מן הבכירים, המוכרים והמוערכים כל אחד בתחומו, החל מדי. ג'ייז מובילים וכלה במפיקי אירועים מיומנים, אשר אחראים להפקת אירועי ענק ולתוכנם השיווקי והיצירתי.
עמית רונאל-שליו מנכ"ל ובעלים של קבוצת de'plus מסר כי: "בשנים האחרונות העמיקה החפיפה בין ענפי האירועים, הבילוי ותרבות הפנאי. כגוף החי ונושם ענפים אלו למעלה מעשרים שנה, הבנו כי אנו יכולים לקחת את ה DNA שלנו, וליישם אותו בתחומים נוספים המשיקים עם פעילותנו כיום. זיהינו כי אין שום מותג חזק ומשמעותי אשר פועל סינרגטית בתחומים אלו, de'plus מהווה פלטפורמה שתאפשר את הרחבת הפעילות המתוכננת"
כחלק מתהליך המיתוג מחדש שנעשה בשיתוף עם דן בן ארי ואוליביה אסולין מחברת Parazar נבחר סלוגן חדש לקבוצה - "make a wish...it may come true" רעיון המתאר בתמציתיות את הפילוסופיה של הקבוצה - "אנו מרשים לעצמנו לחלום ולבקש משאלות - הן מתגשמות - הרשה לעצמך לחלום, לך למקומות חדשים שאתה לא מכיר, בקש משאלה, היא עשויה להתגשם".