|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

גם השנה מובילה ג. יפית <br>קמפיין פרסומי לבירה השחורה

- הודעה מטעם מאלט טובורג;
מבשלות בירה ישראל, בחרה גם השנה בג. יפית להוביל את הקמפיין תחת כותרת: "מאלט טובורג הבירה השחורה-טעימה ומתאימה לכל המשפחה".
03/06/2001  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: גיל יודילוביץ', יחסי ציבור  |    |  טריואקס יועצים ליחסי ציבור

"מאלט טובורג": גם השנה מובילה ג. יפית קמפיין פרסומי לבירה השחורה בשנת 2000 נרשם גידול של %50 במכירות "מאלט טובורג"

"מבשלות בירה ישראל", יצרנית ומשווקת "מאלט טובורג" בחרה גם השנה בג. יפית להוביל את הקמפיין תחת הכותרת: "מאלט טובורג הבירה השחורה - טעימה ומתאימה לכל המשפחה".

ביום רביעי (6/6/01) יעלה קמפיין טלוויזיה פרסומי-תדמיתי ל"מאלט טובורג" הממצב את המשקה כבריא, טבעי, בעל טעם מועדף, וכמתאים לילדים, נוער ומבוגרים כאחד.

טל רבן, מנהל השיוווק של תחום הבירה ב"מבשלות בירה ישראל" אומר, כי ג. יפית נבחרה להוביל את הקמפיין:"זו השנה השניה כאוטוריטה צרכנית ובריאותית וכהמשך ישיר להצלחת הקמפיין שהובילה בעונה הקודמת" .

עוד מסר רבן כי הפעילות השיווקית במותג "מאלט טובורג" תמשך במגמה להרחיב את מעגל הצרכנים תוך ניצול יתרונותיו הבריאותיים ותדמיתו כמשקה מרווה המתאים לכל הגילאים וגם לנשים בהריון ובתקופת ההנקה.

ג. יפית אומרת:" בירה שחורה הינה מוצר טבעי לחלוטין, משקה בריאות של ממש, מתאים לכל המשפחה בבית ובחוץ, בפיקניקים, בחופי הים ובארוחות משפחתיות".

בקמפיין השנה הושקעו 250 אלף $ והוא מלווה בפעילות קידום מכירות בהקשר של עולם המשפחה וגם במבצע שיתקיים בכל רשתות השיווק: קונים שישיית "מאלט טובורג" (בקבוקי 330 מ"ל או פחיות), מוסיפים 9.90 ש"ח ומקבלים סט כלים צבעוני לפיקניק לארבעה אנשים. בסט: צלחות, כוסות וסכו"ם. (ניתן לבחור צבע: צהוב, ירוק או כחול). מחיר מומלץ לשישיית "מאלט טובורג": 21 ש"ח.

בשנה שעברה השקיעה "מבשלות בירה ישראל" רבות במיתוג "מאלט טובורג" מתוך כוונה להגדיל את נתח השוק של המוצר, ואכן המכירות הסתכמו בעלייה של %50 מול השנה הקודמת. המודעות למותג עומדת על כ-%60 והצריכה גדלה בכל הערוצים - בבית ומחוץ לבית.

שוק הבירה השחורה מתחלק בין שתי חברות - טמפו ומבשלות בירה ישראל. לאחר הפעילות השיווקית שבוצעה על-ידי המבשלות בשנת 2000 גדל שוק הבירה השחורה בכ - %15 כאשר כל הגידול נזקף לזכות מותג "מאלט טובורג". סך שוק הבירה השחורה נאמד ב-32 מיליון ש"ח בשנה.


תאריך:  03/06/2001   |   עודכן:  03/06/2001
גיל יודילוביץ', יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בנק משכן מציע חופשה מתשלום המשכנתא חודש אחד כל שנה.
קומפאק השיקה מעבדה לבדיקת היתכנות טכנולוגית בהשקעה של 2.5 מיליון ש"ח. השקת המעבדה התקיימה בבית קומפאק ברעננה.
לודן חברה להנדסה בע"מ מדווחת על שיפור ברווח הנקי, ברבעון הראשון לשנת 2001, שהגיע ל-459 אלפי ש"ח, לעומת רווח נקי של 272 אלפי ש"ח ברבעון מקביל אשתקד ורווח של 2 אלף ש"ח, ברבעון הקודם.
פורסטר ריסרץ': ברודויז'ן הנה מובילת הסחר האלקטרוני בעולם.
שר התיירות, רחבעם זאבי (גנדי), בפניה לראש הממשלה,
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
יורם דורי
יורם דורי
כולי תקווה שהפעם הלקח נלמד כראוי וצניעות וענווה ינחו את המדינאים והאלופים    רצוי שאלו יפסיקו לנצח מלחמות בהבל פה וילמדו מהלוחמים שמנצחים בזכות מעשים נועזים ולא בגלל מילים ריקות מתו...
חנינא פורת
חנינא פורת
80 שנה להקמת המסגרת "ההכשרה המגויסת"    בעקבות ספרו של יואב רגב ז"ל שנפטר בפברואר 2024    1941 - 1949
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il