גיל טבצ'ניק מנכ"ל קבוצת גילרון: המיתוג החדש מבטא את המסרים של נעורים מתפרצים, מוזיקה אהבה וחיבור בין האדם ובין הסביבה - אבני היסוד של הפסטיבל.
קבוצת גילרון, יוזמת ומפיקת פסטיבל בראשית מאז 1997, חוגגת עשור לפסטיבל 'בראשית', פסטיבל סוף הקיץ הגדול בישראל המתקיים זו השנה העשירית ברציפות בחג הסוכות.
פסטיבל בראשית הפך עם השנים לאירוע מוביל בתרבות הישראלית העכשווית.
השנה יתקיים בין התאריכים 27-29 לספטמבר בחוף דוגית בכנרת, וצפוי לארח כ-28,000 מבקרים בעיקר קהל צעירים בני 22-15 מכל רחבי הארץ.
במסגרת המיתוג מחדש תשקיע קבוצת גילרון כ-150,000$ בפסטיבל,במטרה לפנות לקהלי יעד חדשים ולבסס את הפסטיבל כחדשני ומוביל,בקרב אירועי הצעירים בישראל.
לדברי גיל טבצ'ניק, מנכ"ל קבוצת גילרון: "המיתוג החדש של פסטיבל בראשית מבטא ערכים ומסרים של חופש, מוזיקה נעורים מתפרצים,כמו גם איכות הסביבה - נושא שהיווה את אחד מאבני היסוד של הפסטיבל והפך עם השנים להיות טרנדי מאוד.
באמצעות המיתוג החדש נוכל לפנות לקהלים נוספים ולהעביר להם את הערכים החדשים של הפסטיבל. ההליך אותו עובר פסטיבל בראשית 2007 הינו תמצית הסוד של קבוצת גילרון: היכולת להישאר עדכני ומוביל בקיום אירועי מסורת ומיזמים חדשניים, במציאות הישראלית. יכולת שהביאה את קבוצת גילרון לחגיגות העשור לפסטיבל בראשית ".
קבוצת גילרון הוקמה בשנת 1997 על ידי האחים גילי ורוני טבצ'ניק ,החברה עוסקת כיום ביזום והפקת אירועים כמו פסטיבל בומבמלה, פסטיבל בראשית והופעות של אומנים מחו"ל ברחבי הארץ.
בנוסף עוסקת החברה (באמצאות חברת "טהארה" אשר בשליטתה) במתן שירותי הפקה ופתרונות לוגיסטיים לאירועי ממותגים כדוגמת כפר המוסיקה של קוקה קולה, סלקום ווליום, טורניר כדורגל חופים של ישראל.
בשליטה חברה נוספת "דידי סחר וייבוא" שעוסקת בסחר וייבוא של מוצרי טכסטיל קל וריהוט ממצריים. כמו כן מחזיקה בבעלותה מסעדה פופולארית באזור השרון (פצ'ולי).
קבוצת גילרון מעסיקה עשרות עובדים קבועים במשך כל השנה ועוד מאות אשר חוברים במהלך עבודה על הפרויקטים הייחודיים .