סקי-פס יוצאת בקמפיין לקידום עונת הסקי 2008, בהיקף כולל של כמיליון שקל, תחת הסלוגן: "כל המסלולים מובילים לסקי-פס".
הקמפיין כולל שלטי אוטובוסים, וכן מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט, ומטרתו קידום המותגים המובילים שמייצגת החברה באפן בלעדי: ברטון - ענקית הסנובורד האמריקנית וספיידר, מותג ביגוד הסקי המוביל בעולם. כמו כן יתמוך הקמפיין בחשיפת מיזמי האינטרנט החדשים של סקי-פס אשר מהווים חלק מפעילותה להעמיק את תרבות הגלישה בישראל.
במקביל לקמפיין התקשורתי, יוצאת סקי-פס במהדורה חדשה של המגזין מכור ללבן, היוצא לאור מדי שנה עם פתיחת עונת הסקי.
לדברי דורון איטלסון, מנכ"ל סקי-פס, ההשקעה במגזין עומדת על כ-200 אלף שקל, והוא יופץ לכ-25 אלף בתי אב בישראל שהם כ-80 אחוז מחובבי הסקי בארץ. "המטרה שלנו היא להביא מידע עדכני לחובבי הסקי בישראל באשר הם", אומר איטלסון.
במהדורה הנוכחית ניתן למצוא כתבות מקצועיות בכל הקשור לתרבות השלג, חידושים בענף הסקי והסנובורד, כולל קטלוג מוצרים ואביזרים מהודר, ראיונות עם מובילים בתחום, סקירת אתרים ומסלולים באיטליה, כתבה מיוחדת על פרופיל הגולש אליה מצורף שאלון אישי לפיו יידע כל קורא האם הוא אכן מכור ללבן ועוד ועוד.
דורון איטלסון, המייסד והבעלים של רשת סקי-פס מסביר כי מספר הישראלים היוצאים מדי שנה לחופשות סקי נמצא בעלייה מתמדת, בכל טווחי הגילאים, וכי די בפרט טכני קטן כדי להרוס חופשת סקי ועל כן פועלת סקי-פס לאורך השנים במטרה לספק לציבור הגולשים את כל הכלים והידע הנדרש כדי שחופשת הסקי תהיה מושלמת.
בין מיזמי האינטרנט החדשים שעולים בקמפיין: Ski Guide - לראשונה בישראל מוצע לגולשים אתר המהווה מדריך לבניית חופשת סקי מושלמת.
www.skiguide.co.il. וכן: האתר הישראלי הרשמי של ענקית הסנובורד ברטון:
www.burton.co.il - הושק העונה לאחר שרשת סקי-פס נבחרה להיות נציגתה הרשמית הבלעדית בישראל של ברטון. זהו האתר הרשמי של 'ברטון' לראשונה בעברית, והוא כולל בין היתר גם סרטוני וידאו של גלישת סנובורד אקסטרימית של גולשים וגולשות, לצד מידע נרחב על החברה והחידושים שהיא מציגה השנה.