רבלון מרחיבה את פעילותה בישראל. החברה משיקה את פריצת דרך בתחום המייק אפ במטרה להגדיל את נתח השוק של החברה ולהעמיק את פעילותה בשוק המקצועי.
לדברי אלי גיספאן, מנהל ערוץ רבלון בקבוצת שסטוביץ, משווקת רבלון בישראל, מדובר בהשקה דרמטית אשר עשויה להגדיל משמעותית את נתח השוק של רבלון בתחום המייק אפ. לראשונה בעולם תשווק רבלון מייק אפ להתאמה אישית, הכולל 5 גוונים שונים- מוצר אשר עתיד לחולל שינוי בדפוסי הצריכה בשוק האיפור.
לדברי גיספאן, קאסטם קריאיישנס, המייק אפ החדש, הוא החידוש המשמעותי ביותר בתעשיית האיפור מאז המצאת המייק אפ העמיד.
פיתוח קאסטם קריאיישנס, הוא מהלך נוסף בסדרת חידושים רציפה של רבלון בתחום האיפור בשנתיים האחרונות. עקבות החדשנות וקצב פיתוח המוצרים של רבלון מחזק את מעמדה כמובילת שוק וכמי שיוזמת טרנדים בעולם היופי.
לדברי גיספאן בשנתיים האחרונות הציגה רבלון צמיחה שנתית של כ-40% ובתחום המייק אפ 35%. ההערכה היא כי החדרת המייק אפ החדש תאיץ את קצב הגידול וכי הוא עתיד להוות מנוע צמיחה לכל פעילות רבלון - איפור בישראל.