בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
רשת הולמס פלייס יוצאת בקמפיין למנוי ללא התחייבות שנתית. הקמפיין הטלביזיוני, בהיקף כמיליון שקלים, יציג יוזמה חדשנית של הולמס פלייס לאפשר למנוייה התקשרות גמישה ללא התחייבות, המאפשרת יציאה בכל נקודת זמן. הקמפיין הינו המשך לקמפיין הקודם של הרשת אשר הופק על-ידי משרד הפרסום JWT ישראל.
ניב הראל, סמנכ"ל השיווק של הולמס פלייס: "רובנו מסכימים שפעילות גופנית סדירה תורמת לאורח חיים בריא ומהנה יותר. אבל כמה מאיתנו באמת מקיימים פעילות סדירה? המנוי הגמיש מאפשר להיחשף למגוון הפעילויות הרחב של הולמס פלייס וליתרונות הרבים הטמונים באורח חיים פעיל ללא החשש מהמחויבות הכספית. בהולמס פלייס מתחייבים לעשות הכל על-מנת להעניק למנוי תמיכה מקצועית ומוטיבציונית תוך מציאת הפעילויות שמהן המנוי באמת יוכל ליהנות ולהשיג תוצאות לאורך זמן."
ג'וב טוב - חברת השמה, גיוס והעסקת כוח אדם סטודנטיאלי ואקדמאי, עולה בקמפיין לילי רחב היקף. הקמפיין, אשר הותאם למדיה האלטרנטיבית ויוחד לפלטפורמת הלילה של "לעומק התודעה", יופק על-ידי חברת נכס, החברה הכלכלית של התאחדות הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב. במסגרת הקמפיין יופצו מאות מודעות פרסומת על לוחות בחדרי שירותים בלמעלה מ-100 מוקדי בילוי מרכזיים של צעירים וסטודנטים ברחבי הארץ.
שי ליבל מונה למנהל תחום פרויקטים בחברת סנסקום. במסגרת תפקידו יוביל שי את תחום הפרויקטים המשלבים טכנולוגיות והיבטים מסחריים וארגוניים בעולם התקשורת ויהיה אחראי על צוות מנהלי פרויקטים ממגוון התמחויות מקצועיות.
דימיטרי פרסיץ, 35, מונה למנהל מרכז המכירות הארצי החדש של הסקוטית. פרסיץ בעל תואר במנהל עסקים, הנדסאי תעשיה וניהול, עבד במסעדת אורי בורי בנהרייה במשך 3 שנים ואחר כך שימש כמנהל מסעדת "כרמלה בנחלה" במשך כ-5 שנים.
ערן שריג, 37, בעל תואר ראשון ושני בכלכלה באוניברסיטת בן-גוריון יכנס רשמית לתפקיד החל ממרץ. לערן ניסיון עשיר בשיווק, קמעונאות ומחקרי שוק. קודם למינויו בסטור נקסט היה שריג מנהל השיווק של חברת הביטוח AIG, ולפני כן היה 6 שנים בשטראוס כמנהל מותג הגבינות וכמנהל תחום המזון הטרי.
נועה ישר אל, 32, מונתה לתפקיד מנהלת השיווק בחברת לוקסאוטיקה ישראל, נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, והזכיינית הבלעדית בארץ של מותגי משקפי שמש ומסגרות ראייה דוגמת פרסול ריי באן, דולצ'ה וגבאנה, ווג, פראדה, שאנל, ורסאצ'ה ועוד.
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה