Wella, מובילת שוק צבעי השיער בישראל, עולה בקמפיין לרגל השקת סדרת צבעי השיער החדשה, Koleston Naturals, המכילה פיגמנטים יעילים במיוחד של צבע ותמציות מן הטבע. הקמפיין החדש ייתמך בטלוויזיה, פרינט, פעילות שטח בחנויות, יחסי ציבור ודיול.
קמפיין הטלוויזיה יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס ויתבסס על החדשנות שבשילוב תמציות טבעיות המותאמות לכל גוון של וולה: רימון לאדומים, קמומיל לבלונד ותמצית קליפת עץ לגוונים כהים. הסדרה החדשה מעניקה לשיער צבע עשיר, חושני, מבריק, מראה מטופח ו-100% כיסוי לשיער לבן. הפרסומת החדשה נועדה להדגיש את היתרונות שבסדרת צבעי השיער החדשים של המותג.
מנהלת קטגוריית צבעי השיער ב-P and G, רבקה קהת: "Wella מובילה את שוק צבעי השיער בישראל מזה שנים עם 46.4% נתח שוק כמותי, מוכרת לצרכניות בזכות מומחיותה ומקצועיותה בצבעי שיער. היום וולה מעניקה לצרכניות השונות עוד סיבה להשתמש במוצריה: השקת קולסטון נטורלס. סדרת קולסטון נטורלס החדשה עם תוספת התמציות הטבעיות, נותנת לצרכניות יתרון לטיפוח השיער מבלי לוותר על צבע חזק איכותי שנותן כיסוי מושלם לשיער לבן. הבחירה בתמציות הספציפיות האלו, נעשתה מתוך בחינת הסגולות של כל אחת מהן. ממחקרים שערכנו עלה כי הצרכנית הישראלית דורשת את המוצרים החדשניים והאיכותיים ביותר ובמחיר שווה לכל נפש. מאחר ואנו שמים את הצרכנית במרכז, השקנו עבורה מיני ערכה, המכילה תמציות טבעיות ואנו בטוחים שהמהלך יגדיל את נתח השוק של המותג."