רשת מסעדות ספגטים, המובילה את הקונספט האיטלקי מודרני בתחום הקז'ואל דיינינג בישראל יוצאת במהלך של מיתוג מחדש ומשיקה שפה תקשורתית חדשה תחת המסר: "ספגטים - רשת מסעדות בסטייל איטלקי", בהשקעה כוללת של כ-1.5 מיליון שקלים.
המיתוג החדש של ספגטים כולל את יצירת השפה התקשורתית החדשה המבוססת על קונספט של קמפיין אופנה שיציג תמונות הלקוחות כביכול מתוך קטלוג אופנה, אך למעשה מכילות טוויסט, כשעל בגדי הדוגמנים יופיעו כתמים שונים בגווני שמנת, עגבניות ושמן זית, המייצגים למעשה את מבחר המנות המוגשות בספגטים ושמה של כל מנה יעוצב בסטייל של חברת אופנה. בנוסף, בחלק מן הפרסומים יופיעו כתמים נוספים בשמות המנות הקיימות ברשת. המיתוג באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB, ייכנס בד-בבד לכל סניפי הרשת ויבוא לידי ביטוי בכל אמצעי הפרסום, קידום המכירות, האינטרנט לרבות מיתוג המסעדות, עיצוב התפריטים וכו'.
לדברי שימי דגן, מנהלת השיווק והפרסום של רשת מסעדות ספגטים: מטרת המהלך היא להמשיך ולחזק את המותג ספגטים כמוביל את הקונספט האיטלקי מודרני בקטגוריית ה-Casual Dining בארץ ובנוסף, ליצור חווית טעם והנאה חדשה ללקוחות הרשת. לדבריה, השפה התקשורתית החדשה תמצב את ספגטים כרשת המזון הראשונה בישראל המחברת מותג מעולם המזון לעולם האופנה. "המיתוג החדש יוצר למעשה משוואה ישירה בין ספגטים המייצגת מבחר מנות של אוכל איטלקי מודרני לאווירה קז'ואלית, מהנה, טרנדית עם אמירה חזקה ובטעם טוב".
המיתוג מהווה נדבך מרכזי באסטרטגיה השיווקית של הרשת לשנת 2008 וייתמך בשלב הראשון בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט שיעלה בהשקעה של 500 אלף שקלים ויכלול חסויות בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ הספורט תחת הקריינות: "ספגטים. קולקציית טעמים בגווני שמנת, עגבניות ושמן זית". בהמשך ייתמך בפרסומות בטלוויזיה, פרסום באינטרנט, מודעות, דיוור ישיר ופעילויות שונות לקידום המכירות.