|
שברולט מאליבו [צילום: AP]
|
|
|
|
|
arc אינטראקטיב עולה בקמפיין ענק לשברולט מאליבו החדשה, בהשקעה כוללת של 2 מיליון שקלים.
הקמפיין, שיעלה באתרי האינטרנט המובילים כולל באנרים המציגים את שברולט מאליבו החדשה ואת הביקורות המעולות שאותן קצרה "חובה להוריד אצת הכובע בפני שברולט, אבל בעיקר מפנה הקמפיין לאתר אינטרנט מושקע וייחודי שעיצבה חברת arc אינטראקטיב
באתר החדש של שברולנט מאליבו ניתן להכיר את המכונית מקרוב בדרך של סיור וירטואלי-אינטראקטיבי: ללמוד על מערכות האבזור, להתרשם מהעיצוב, לבחון את מערכות הבטיחות, ללמוד על ביצועי המנוע וליהנות ממידע רב ומגוון. עוד מציע האתר טבלת השוואה אל מול המתחרים, סיור ב-360 מעלות ואפילו אפשרות לבחור באופן אישי את צבע המכונית.