מותג הבישום מבית לקוסט, מעניק חסות בהיקף של 400 אלף שקלים לטקס בחירת מלכת היופי של ישראל לשנת 2008.
במסגרת החסות, תגענה המועמדות לקניונים והן יעניקו ברכה ליום האישה הבינלאומי. בנוסף, יתקיימו פעילויות בערב התחרות והחברה תעניק בשמי "לקוסט פינק" למתחרות על תואר מלכת היופי של ישראל וגם יוכלו המצביעים עבור המועמדות לזכות בבשמי "לקוסט פינק". לאחר התחרות, המלכה הנבחרת תסתובב בקניונים מובילים בארץ ותעניק חתימות ואפשרות להצטלם איתה.
לקוסט פינק ממשיך להגדיר את משמעות החיים ולחגוג את המהות של האישה המודרנית. הניחוח מבטא חושניות מגנטית ושמחת חיים.
נגה וימן, מנהלת השיווק של מותג לקוסט בישראל ציינה כי "הערכים הבאים לידי ביטוי בתחרות מלכת היופי, כמו תשוקה לחיים, אתגריות, נחישות, והרפתקנות עולים בקנה אחד עם הערכים המייצגים את הבושם לקוסט פינק. החסות לאירועי הטקס הינו נדבך נוסף במדיניות החברה ליזום פעילויות שיווקיות שישמרו על מיצוב החברה כמובילה ואיכותית בתחומה".
התחרות תיערך במרכז הקונגרסים בחיפה, ביום ה-27.3.2008 ותועבר בשידור ישיר בערוץ 10.