בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מיתוג מחדש בהיקף מאות אלפי שקלים לממאדור
|
- הודעה מטעם ממאדור
חברת ממאדור, המתמחה בעיצוב והפקת אלבומים דיגטליים יוקרתיים, השלימה מהלך של מיתוג מחדש בהשקעה של מאות אלפי שקלים. מהלך המיתוג כולל שינוי שם החברה לחברת "ממאדור" במקום "ProAlbum", לוגו חדש בצבעים אדום ואפור, עיצוב קונספט ויזואלי חדש והשקת אתר אינטרנט - www.memador.co.il, המציע מידע מקיף על אלבומים דיגיטליים לשמירת זכרונות לכל מי שעורך אירוע מיוחד ובעיקר לזוגות צעירים העומדים להינשא. בנוסף מציע האתר תוכנה מתקדמת עבור צלמים להפקת אלבומים דיגיטליים. כמו כן משיקה החברה סלוגן חדש: "זכרונות שנשמרים לנצח". המהלך בוצע על-ידי חברת המיתוג קונספטיקה מקבוצת באומן-בר-ריבנאי. לאחרונה זכתה ממאדור בפרס הראשון של DIMA (ארגון הצילום הדיגטלי בארה"ב) על יעילות המערכת שפיתחה, איכות ההדפסה ועל הישגיה בתחום עיבוד התמונה. אודות ממאדור ממאדור מתמחה בעיצוב והפקת אלבומים דיגטליים יוקרתיים, בטכנולוגיה ייחודית שפותחה על-ידי צוות מקצועי ומיומן בתחום הצילום, העיצוב וההדפסה. האלבומים הדיגיטליים של ממאדור מאפשרים למיטב הצלמים להציג את עבודתם ברמה האמנותית הגבוהה ביותר. הטכנולוגיה הדיגיטלית של ממאדור הובילה ליצירת מערכת מתקדמת וקלה להפעלה, המספקת תהליך עבודה יעיל וזורם בין הצלם ללקוחותיו ומאפשרת להפיק אלבומים בשלל עיצובים וסגנונות, המשלבים את טעמו האישי של הלקוח עם המקצוענות של הצלם. מערכת זו משלבת את הקסם של האלבום הישן והטוב עם טכנולוגיה מתקדמת, תוך שמירת התמונות מפני דהייה או בלייה למשך דורות, עם אחריות לכל החיים. למידע נוסף בקרו באתר החברה: www.memador.co.il
|
תאריך:
|
09/04/2008
|
|
|
עודכן:
|
09/04/2008
|
|
אורי נוי
|
|
במסגרת מסע רגלי שמקיים ארגון 'צו פיוס' בשביל ישראל, התקיים אתמול יום מיוחד שכולו עסק בנשים. ארגון 'צו פיוס', בשיתוף עם עמותת אב"י בשביל ישראל, החברה להגנת הטבע והמדרשה באורנים, יזמו את המסע "נפגשים בשביל ישראל" המתקיים זו השנה השלישית, והפעם בסימן 60 שנה למדינה.
|
|
|
"הדיה" יוצאת בקמפיין בנקודות מכירה במהלך חודש מרץ, עבור מסקרה חדשה לריסים שחורים ומבריקים יותר של חברת לוריאל. הקמפיין הינו חלק מיישום השקה ארצית של המסקרה החדשה מבית לוריאל פריז. הקמפיין יושק בהשקעה של 15,000$ ויופיע בנקודות המכירה בפריסה ארצית בצורת שערים, שילוטי תקרה, קאפות מעל מחלקת דרמו ומיתוג חלונות ראווה.
|
|
|
החוג להפרעות בתקשורת במכללת הדסה ירושלים חונך את מרכז אדלר לאפזיה-ירושלים, המיועד לאנשים עם פגיעה נרכשת בשפה, הנמצאים לאחר טיפול השיקומי הראשוני.
|
|
|
פלאפון ממשיכה את מהלך "Family Fun", תוכנית ההטבות המתמקדת בעולם המשפחה, ומשיקה בחול המועד פסח את" Family Fun בפארק", מגוון הטבות ובילויים לכל המשפחה בפארק גני יהושע שבפארק הירקון, בהשקעה של כמיליון שקל. הפעילות, שתופק ע"י חברת טרגט, תתקיים בין ה-21.4 ועד ל-24.4, ותושק בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ושילוט חצות שיעלה ב-12.4 בהיקף של כמיליון שקל באמצעות פרסום אדלר חומסקי.
|
|
|
כימיקלים לישראל, החברה לישראל והחברות הבנות שבדרום הארץ, ממשיכות מסורת של שנים ומעניקות גם השנה, לקראת חג הפסח, מאות חבילות מזון למשפחות נזקקות. מדובר ביוזמה כללית של קונצרן כימיקלים לישראל והחברה לישראל, אשר תורמים פעמיים בשנה, בראש השנה ובפסח, מאות חבילות מזון וגם תלושי שי לרכישת מוצרי מזון בשווי עשרות אלפי ₪, למשפחות נזקקות בערי הפיתוח בנגב.
|
|
|
|