רמי לוי, סמנכ"ל אל על למסחר: "אל על, כחברה המהווה סמל לאומי, נוהגת מידי שנה לצאת בקמפיין ברכה ליום העצמאות של מדינת ישראל. לשנת ה-60 בחרה אל על לצאת בקמפיין מיוחד במינו. הקמפיין מבוסס על ההמנון הלאומי התקווה, מושר על-ידי זמרים וזמרות שעלו לארץ ממדינות שונות ברחבי העולם. הקמפיין מבטא את רעיון איחוד וקיבוץ גלויות העם במדינת ישראל, שלאל על נדבך מרכזי בהתהוותו, בהיותה הגשר שבין המדינה לעולם". הקמפיין מסתיים בהבעת התקווה כי גם ב-60 השנים הבאות תמשיך אל על להחזיר את העם היהודי הביתה.