העיתון מעריב משיק בימים אלה להרצה גרסה חדשה ומתקדמת של אתר האינטרנט NRG מעריב, שתתבסס על סינרגיה מלאה בין מערכת העיתון המודפס לבין האתר בכל הקשור לעבודת העיתונאים. האתר החדש
www.nrg.co.il מביא מהפכה בתפיסה העיצובית, תוך מתן דגש על עדכניות, שימושיות ובעיקר על הנוחיות לגולש תוך ניווט ידידותי ויעיל.
לראשונה בישראל, יכלול אתר העיתון גם שורה של ערוצים מקומיים שיספקו מידע חדשותי מעודכן על אזורים שונים ברחבי הארץ. ערוצים אלה יתבססו על 19 המקומונים של רשת זמן מעריב, כאשר עם השקת האתר יעלו לאוויר 8 מקומונים ברחבי הארץ ובהמשך יעלו שאר המקומונים.
בקרוב, יושק גם אתר לוחות חדש שיעבוד במשולב עם הלוחות של עיתון מעריב, כאשר כל מודעה שתופיע בעיתון תוצג בחינם גם באתר.
יוסי גולד, מנכ"ל NRG מעריב, ובירנית גורן, העורכת הראשית של האתר, מסרו כי: "קבוצת מעריב מתחדשת השנה ואנו גאים להשיק את האתר של הקבוצה להרצה על-פי לוח הזמנים המתוכנן. בחודשים הקרובים נשיק עוד מספר ערוצים תוך הסתמכות על סינרגיה עם נכסי התוכן של הקבוצה, מוצרי פרסום חדשניים ושירותים ייחודיים לגולש".
במסגרת העיצוב החדש ניתנה העדפה להגדלת השטח המערכתי במקביל להבלטת הבאנרים. את האתר עיצבו ענת שולומון ויותם הדר, בליווי המעצב הראשי ומנהל מותג מעריב, עמיר חדד. את הפרויקט שנמשך שלושה חודשים במחלקת הפיתוח של האתר, ניהל סמנכ"ל הטכנולוגיות אבירם פריידנברג.
כמו כן, גובשה באתר שדרת עורכים ייחודית שכוללת את: אורי גליקמן-חדשות; אילת צור-כלכלה; אסי קוטין-ספורט; אפרת שוהם-תרבות ופנאי; מוריה בן-ברק-גוף ונפש; שמרי טוריס-רכילות; בתאל אפרתי-מקומונים; ריקי כהן-תוכן גולשים.
בתקופת ההרצה מוזמן ציבור הגולשים להגיב על העיצוב החדש ולהעלות הצעות לשיפור השירותים המוצעים ולשכלולם. גולד וגורן מסרו: "אנחנו קשובים לתגובות הגולשים, בתקווה שהדיאלוג הדו צדדי יסייע לנו ליצור את השירות הטוב ביותר. הגרסה החדשה היא צעד ראשון בדרך לבידול האתר ממתחריו ובחודשים הקרובים יתווספו לאתר שירותים נוספים".
באתר NRG מעריב גולשים כיום כ-2 מיליון גולשים שונים בחודש, כאשר יותר מ-40% מהם גולשים באתר לפחות שלוש פעמים ביום.