רשת רהיטי דורון, המציעה קולקציות צעירות של ריהוט לחדרי ילדים ונוער באיכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים, יוצאת במהלך מיתוג מחדש לסניפי הרשת, בהשקעה של כ-5 מיליון שקלים. המהלך כולל עיצוב מחדש של הסניפים, השקת שפה פרסומית חדשה לרשת, השקת לוגו חדש, שילוט חדש ויצירת חוויית קנייה לקהל הלקוחות.
רשת רהיטי דורון השיקה בימים אלה את סניף הדגל הממותג הראשון שלה באשדוד. אולם התצוגה החדש מהווה סמן ימני לכלל חנויות הרשת ברחבי הארץ. האולם נפתח במתחם מנרב סנטר באשדוד (רחוב הבושם 7), ופרוש על שטח של כ-200 מ"ר.
אופיר ליבר, מנכ"ל רהיטי דורון: "המהלך נועד לשפר את הבולטות והנראות של הסניפים וליצור מראה המשקף את ה'אני מאמין' של החברה: רהיטים מודרניים, מעוצבים, פרקטיים וחכמים לצד מחירים אטרקטיביים. המיתוג החדש נועד ליצור חווית קניה חזקה עבור קהל לקוחות הרשת. בנוסף, השקענו משאבים רבים בתשתיות מתקדמות לאיכות ומצוינות השירות ללקוח ובמהירות התגובה.
"ברצוני להדגיש כי בזכות השמירה הזהירה על כספם של הלקוחות ושביעות רצונם הגבוהה, עוד ועוד לקוחות הופכים לשגרירים של החברה".
ליבר הוסיף ואמר כי: "הרשת סיימה את 2007 עם גידול חד של כ-40% במכירות תוך שמירה על רמת מחירים קבועה ואטרקטיבית ונמצאת במגמה של צמיחה והתפתחות".
לרהיטי דורון שישה סניפים בפריסה ארצית. בנתניה - מתחם ביג פולג, ברמת גן - ברחוב ששת הימים 14 מול קניון איילון, בראשל"צ - במרכז הישראלי לריהוט, בירושלים - בתלפיות, בחיפה - בשדרות ההסתדרות 20 (צ'ק פוסט) ובאשדוד - מתחם מנרב סנטר רחוב הבושם 7.
רשת רהיטי דורון הינה מהוותיקות בישראל בתחום רהיטי הילדים והנוער ונוסדה בשנת 1949. בשנת 2005 נרכשה החברה על-ידי איש העסקים אופיר ליבר ומאז נמצאת בתנופה ובהתפתחות.
רהיטי דורון מעצבת ריהוט צעיר מעודכן ומגוון, המותאם לצרכי הלקוח, באיכות וגימור מוקפדים עד לפרטים הקטנים ביותר. לחברה תפיסה אירופאית בעיצוב ותפיסה אמריקנית בשירות. כל זה תוך התאמה מלאה לצרכן הישראלי ולמאפיינים הייחודים של דירות ובתים בישראל.