"הבצפר" הגבוה למקצועות הפרסום יארח כ-40 תועמלני חברת "טבע" הבינלאומית לצורך השתלמות שמטרתה הקניית כלים וידע לשיפור מיומנויות יצירתיות בעבודה השוטפת.
הסדנא תתמקד בנושאים שונים כגון; פיתוח היכולת הקריאטיבית ככלי מסייע בטיפול במשברים ובהתמודדות עם אתגרים. הסדנא מזמנת נקודת מבט אחרת על רעיונות ומשימות, אתגרים והצלחות.
שיתוף הפעולה בין "הבצפר" לבין חברת "טבע" הבינלאומית הינו פועל יוצא מההצלחה הגדולה לה זכתה הסדנא שקיימה חברת טבע בהבצפר בשנה שעברה לכ-30 מנהלי מוצרים. הסדנא כללה תשעה מפגשים במגוון תחומים; קריאטיב, אסטרטגיה, יחסי ציבור, מחקר, משחקי עסקים, חשיבה יצירתית ועוד.
את ההשתלמות מעבירים; ורד בטש, מנהלת הבצפר, בנושא העצמה אישית. ורד מוסינזון, כתבה את המדריך "ארגז הכלים הצהוב" לגידול רעיונות. רוני אפלבוים, בנושא כלים חשיבתיים פתוחים ויצירתיים ליציאה מדפוסים אוטומטיים או מקובלים, חשיבה מטאפורית, ועוד.
ורד בטש, מנהלת "הבצפר": "בפגישות שערכנו עם חברת טבע נבנתה תוכנית שתיתן כלים להעצמה אישית עבור תועמלני החברה, שהם כשלעצמם אנשים בעלי ידע רב בתחומם. הסדנא נבנתה מתוך הנחה שכל עוד אינם היצרנים היחידים של מוצר שכולם צריכים, הרי שהסיבה "לקנות" מכל אחד מהם יהיה בגלל הערך שהם יוסיפו כל אחד באופן אישי ובדרכו שלו. בין אם זה שירות, מעקב, יחס, הקשבה, או כל דבר אחר. חברות רבות מנסות לפתח יתרון יחסי כדי להישאר מובילות בתחומן. פיתוח מיומנויות וכלים לעבודה מעולמות פחות מוכרים ו/או נוספים יכול לתת מבט מרענן לכל מקצוע באשר הוא. הבצפר נוהג לפתח פתרונות מדוייקים לצרכים שאפילו הלקוח לא תמיד יודע להגדיר אותם".