קוקה-קולה משיק קמפיין חדש לקראת חג הפסח. הקמפיין מציג בדרך יצירתית, צבעונית וקסומה את ערכי האופטימיות ושמחת החיים של המותג ברוח אביבית מקורית, תחת הסלוגן המלווה את המותג בפעילותיו - "לאהוב את החיים".
הקמפיין כולל סרטון חדש המעצים את מותג העל - קוקה-קולה, כמותג המוביל מסר ייחודי של אופטימיות והשראה לאימוץ גישה חיובית לחיים. הסרטון החדש מכניס אותנו אל עולם הטבע המתעורר באביב ומאפשר לנו באמצעותו להביט על החיים מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה.
בסרטון הפרסומת שולבו טכנולוגיית מחשב מהמתקדמת ביותר בעולם עם צילומי חוץ ייחודיים. הצופה בסרטון שותף למסע אביבי קסום ומרגש בטבע על-רקע הנעימה המוכרת מ"פטר והזאב". בקבוק הקוקה-קולה מככב בסרטון בסיטואציות ייחודיות המתארות באופן ססגוני את הרעננות החגיגית והנחשקת של המשקה. הסרטון נחתם בברכת חג שמח ממשפחת קוקה-קולה.