כצט, בשיתוף עם חברת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, משיקים פעילות ייחודית לתמיכה בקמפיין של סדרת תחליבי הסבון וההיגיינה לנשים באמצעות מחלקת המדיה מקבוצת לעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 35-18.
במסגרת הקמפיין לפמינה טו גו, תחליב היגייני לנשים, נתלו מודעות בכ-100 מקומות בילוי בפריסה ארצית ביניהם - פאבים, מסעדות, בתי קפה, מועדוני לילה וסטודיו לנשים.
שטחי פרסום אלו הנמצאים במקומות בילוי של הקהל הצעיר, מאפיינים את הרגלי הצריכה שלו ובכך יוצרים קשר ישיר עם קהל היעד הממוקד למבצע. היקף הקמפיין פחות מ-50,000 שקלים.