קוסמופארם יצרנית סדרת מוצרי הטיפוח והטואלטיקה Crema מרחיבה את המותג Crema ומשיקה סדרת מוצרים חדשה לגבר תחת השם -Men Crema. סך ההשקעה בפיתוח והשקת הסדרה מוערך בכארבעה מיליון שקלים. סדרת הגברים החדשה מציעה מגוון רחב של מוצרי טיפוח לגבר: ג'ל רחצה, שמפו, קרם לאחר גילוח, דאודורנטים, ג'ל גילוח, תרחיץ ג'ל לפנים וכיוב'.
לדברי יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, "מותג הטיפוח והטואלטיקה CREMA שהושק בשנת 2000 הפך למותג מוביל בזכות איכות מוצרים בלתי מתפשרת במחירים לכל כיס. המותג מזוהה עם ערכים של רעננות, פינוק, ניקיון וטיפוח העור ולכן אך טבעי היה למתוח אותו ולנכס את הערכים המושרשים הללו עבור סדרת טיפוח לגבר. קרמה, כמותג מוביל, צועד בדרכיהן של חברות הטיפוח המובילות בעולם ומשיק את 'קרמה-מן', סדרה שלמה ומושלמת לגבר, המציבה אג'נדה חדשה בעולמו של הישראלי. המותג מדבר לגבר הישראלי בגובה העיניים ומציע לו מגוון עשיר של מוצרים לחוויה יום-יומית".
לדברי לנדסברג, "מחקרים שביצענו מעידים על תמורות שמתחוללות בתחום הטיפוח הגברי בישראל. הגבר הישראלי מצמצם פערים עם עמיתו האירופאי, בכל הקשור לשגרת הטיפוח שלו, מתוך הבנה שהעור, הגוף, האקלים וסגנון החיים העכשווי מחייבים תשומת לב מיוחדת לנושא התחזוקה היום-יומית, למראה והרגשה טובים יותר. כיום מבקשים גברים רבים מוצרים שפותחו בהתאמה לסוג העור שלהם, בניחוחות גבריים ובמרקמים מענגים. המודעות לפינוק, רוגע ושגרת טיפוח נמצאת כל העת בעקומת צמיחה. הגבר העכשווי מציב על המדף שלו את המוצרים שהוא אוהב ולא כבעבר "משאיל" מבת הזוג מעט קרם לליחוח העור.
השקת קו המוצרים החדש ילווה בקמפיין בהשקעה של כארבעה מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום יורו ישראל. הקמפיין כולל סרטוני טלוויזיה, שילוט חוצות, קמפיין אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה. הדוגמן הבינלאומי קרלוס יוביל את הקמפיין ויהיה מזוהה עם המותג.
חברת קוסמופארם מייצרת ומשווקת מוצרי טואלטיקה איכותיים ובהם Crema, אורביטול, כיף, כיף לילדים "בוב ספוג" וסדרת מוצרי רחצה לתינוק "בייבי כיף". מוצרי החברה משווקים בכל נקודות המכירה בישראל. כל מוצרי חברת קוסמופארם לא נוסו על בעלי חיים.