בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
האקדמית תל אביב-יפו עולה בקמפיין פרסומי
|
- הודעה מטעם האקדמית תל אביב-יפו
מאת:
נדב ברקוביץ | | סנדיק קומיוניקיישן
|
האקדמית תל אביב-יפו עולה בקמפיין חדש, לרגל פתיחת עונת ההרשמה במוסדות האקדמאיים, תחת הסלוגן: "לדעת איפה להצטיין". הקמפיין באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB, והוא יכלול פרסום בכל המדיות השונות: בערוצי הטלוויזיה המסחריים, שילוט חוצות, רדיו ופרסום באינטרנט. הקמפיין יימשך כשבועיים והושקעו בו מיליון וחצי שקלים. סרט הפרסומת שישודר בטלוויזיה בויים על-ידי אדם סנדרסון (בנו של הזמר והיוצר דני סנדרסון) והקריין שלקח חלק בסרטון הוא השדרן גיל קומר מרשת ג' שאף לומד באקדמית תל אביב-יפו בבית הספר למדעי ההתנהגות. זהו הקמפיין הראשון של משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB עבור האקדמית תל אביב-יפו מאז עברה המכללה לטיפולם בנובמבר האחרון. הסרטון מציג שורה של אפיזודות סאטיריות בהם השחקן שמגלם סטודנט שסיים את לימודיו מנסה להתקבל לעבודה, להרשים בחורה ולהימנע מדוח של שוטר אבל נתקל בסירובים מכולם כי בחיים צריך "לדעת איפה להצטיין". לדברי עפרה אש, מנהלת השיווק של האקדמית תל אביב-יפו: "בקמפיין הנוכחי הרשנו לעצמנו על דרך ההומור להדגיש את הבידול והייחוד שלנו על פני המוסדות האחרים, במיוחד לאור התוצאות המחמיאות שקיבלנו לאחרונה. בסקר שנערך על-ידי הלמ"ס זכתה האקדמית במירב הקטגוריות כמו טיב ההוראה, רמת הקורסים ועוד". קרדיטים שמעוני פינקלשטיין: קובי ברקי - סמנכ"ל אסטרטגיה וקריאטיב; אורי גנות - מנהל קריאטיב; אתי נעמן - מפיקה; שירלי בן-גיאת - סופרוויזרית; עינב מאירוביץ' - תקציבאית. האקדמית תל אביב-יפו האקדמית תל אביב-יפו פועלת בהצלחה החל משנת 1994 במסגרת של ארבעה בתי הספר: בית ספר למדעי התנהגות, בית ספר לניהול וכלכלה, בית ספר למדעי המחשב ובית ספר לממשל וחברה. גם על-פי סקר של הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) שפורסם במאי 2009 בדוח של הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה, נמצא שבכל הפרמטרים של רמת לימודים, יחס מרצים וכו' האקדמית מקדימה את כל האוניברסיטאות.
|
תאריך:
|
10/02/2010
|
|
|
עודכן:
|
10/02/2010
|
|
נדב ברקוביץ
|
|
כ-150 נציגי חברות מפעילות רשתות סלולר, אינטגרטורים ויצרנים גדולים בעולם בתחום תקשורת הסלולר צפויים להשתתף במפגשים עסקיים עם חברות בביתן ישראל. בתערוכה עתידות להשתתף כ-70 חברות ישראליות, "הנספחים המסחריים של משרד התמ"ת מכל העולם מציגים את החדשנות הטכנולוגית של החברות הישראליות בפני בכירי תעשיית המובייל העולמית".
|
|
|
חברת דגני הבוקר קלוגס, יצרנית דגני הבוקר הראשונה בעולם, עולה בקמפיין טלוויזיה יעודי למותג קוקו פופס. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום JWT ישראל, יעלה במשך 14 יום בטלוויזיה, בערוצים 2 ו-10 והיקפו נאמד בכ-1,500,000 שקלים. הסלוגן שמלווה את הקמפיין: "קוקו פופס, ג'ונגל של שוקולד".
|
|
|
אקים ישראל יוצא בקמפיין אינטרנטי מרענן: פתרון חלומות לכל מי שירצה וחשיפה להגשמת החלומות של ילדי ובוגרי אקים - באתר האינטרנט www.akimdream.co.il. הגולשים מוזמנים לכתוב באתר האינטרנט את חלומם ופותרת חלומות מומחית תפתור עבורם את החלום. האתר יהיה פעיל בכל שעות היום עד סיום חודש ההתרמה. ניתן לכתוב באתר כל חלום, ללא עלות. בתוך האתר ישובצו גם החלומות של אנשים עם פיגור שכלי, כאמור.
|
|
|
בזק בינלאומי, חברת האינטרנט הגדולה בישראל מכריזה היום על מהלך שיווקי חדש, במסגרתו תחל לשווק למצטרפים לרשת ה-Private NGN - הרשת הנפרדת שהקימה החברה לגולשים במהירויות גבוהות, חבילות אינטרנט מהיר משולבות עם מכשיר אייפון.
|
|
|
במהלך משחקי החורף האולימפיים אשר יחלו החודש ביום ו', 12 בפברואר 2010, ויסתיימו ביום א', 28 בפברואר, 2010, תשיק חברת סמסונג את שירות WOW (תקשורת אולימפית אלחוטית - Wireless Olympic Works). באמצעות WOW, גולשי העולם (באינטרנט או בטלפון נייד), יישארו מחוברים ומעודכנים בזמן אמת לתוצאות המשחקים, חלוקת מדליות, חדשות, עידכוני לוחות זמנים, ואף לדיווחי מזג האוויר.
|
|
|
|