ענף הרכב במגזר הערבי מעלה הילוך ועובר לאוטוסטרדת המידע: לקראת ראשית החודש הבא, צפויה לעלות גרסא דוברת ערבית למגזין הרכב אוטולי, במסגרת שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין אוטולי
www.otoli.co.il לפורטן בוקרא (
www.bokra.net).
במסגרת שיתוף הפעולה, פורטן אוטולי יפיק את המגזין בערבית, כאשר קידום המגזין ייעשה על-ידי פורטן בוקרא.
"מדובר במגזין רכב מקוון ראשון מסוגו בשפה הערבית", מוסרים מבוקרא. מגזין אוטלי בערבית יהיה חלק אינטגרלי ממדור הרכב של פורטן בוקרא ויהווה, כך צופים בבוקרא כלי עזר למגזר לטובת רכישת רכב מושכלת. "ידוע כי המגזר הערבי חובב את תחום הרכב, כשם שהוא מביע עניין בתחום הגדג'טים והתכנים הסלולריים. שוק הרכב במגזר כולל צעירים רבים, אך לא פחות מכך גם רוכשי רכבים מחברות ודגמים יוקרתיים", כך נמסר מירא, חברת הפרסום שלה משתייך פורטן בוקרא.
מעבר להבאת תכנים שאינם קיימים בשפה הערבית, מקווים בבוקרא להגדיל את נתח הפרסום בתחום הרכב אשר כעת, אינו גבוה בכלל. ההתעניינות הגוברת של מפרסמים במגזר הערבי צפויה לגדול מאוד גם בתחום האינטרנט, עקב שיתוף הפעולה חסר התקדים בין אוטולי לבין בוקרא.
"שנת 2010 צפויה להיות שנת האינטרנט עבור המגזר", כך צופים בבוקרא ומוסיפים, "כבר היום, רואים שרוב תקציבי הפרסום מופנים לאינטרנט, שכן האינטרנט אט-אט מתחיל להוות תחליף לטלוויזיה. אנו מקווים מאוד כי שיתוף הפעולה הזה ימנף את הגדלת נתח הפרסום באינטרנט".
באוטולי, אשר בהקמתו הושקעו למעלה ממיליון וחצי שקלים, צופים להכנסה של למעלה מחצי מיליון שקלים משיתוף הפעולה עם פורטן בוקרא.
פורטן אוטולי הינו פורטן רכב מוביל בתחומו אשר מאגד מידע מקצועי אודות כל תחום הרכב בישראל ומשרת עשרות אלפי גולשים מדי חודש.
בלב הפורטן נמצא מגזין רכב
www.otoli.co.il/magazine.asp, בעיצוב חדשני המדמה את חווית הקריאה בכתב עת מודפס, זאת בשל תוכנה בלעדית שפותחה על-ידי מקימי האתר המאפשרת דפדוף מלא בדפי המגזין, לצד פיצ'רים דיגיטליים מגוונים.
כיום, למגזין מעל 27,000 מנויים (מתוכם - כ-17% הן נשים). ההרשמה למגזין היא ללא תשלום ונעשית מתוך המגזין.
www.otoli.co.il/magazine.asp.