קבוצת פיונט השלימה בימים אלה הקמת פורטל אינטרנטי חדש לחברת טורנדו המשווקת את מזגני טורנדו -
www.tornado-top.co.il. במסגרת הפרויקט הוקמה מערכת אינטרנטית חוויתית שתשפר את השירות ללקוחות הפרטיים והעסקיים ומערכת הזמנות און ליין אינטראקטיבית למוצרים משלימים. היקפו של הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.
הפורטל כולל מערכת אוטומטית המיועדת לגולשים המבקשים לבחון איזה מזגן מתאים לצרכיהם. המנגנון שבאתר בוחר עבורם את המזגן המתאים ביותר על-פי מדדים של נפח הקירור, מספר החדרים, גודל הבית ואזור המגורים בארץ. בנוסף כולל הפורטל קטלוג מוצרים עם מידע טכני מפורט על כל מוצר, וכן מערכת B2B לרכישת מוצרים משלימים און ליין. בפורטל הוקם אזור סגור, המיועד למתקינים, משווקים וגם לאדריכלים ומעצבי פנים המתעניינים בפתרונות "בית חכם". כמו-כן מציע הפורטל פתרון תקלות ממוחשב און ליין, מידע אינטראקטיבי לגבי הוראות הפעלה, מידע לגבי תחזוקת המזגן והדרכה ואף אפשרות למלא תעודת אחריות ממוחשבת. וכן רכישת מוצרים נלווים ישירות מהאתר שחוסכים ללקוח זמן יקר (כגון שלטים, פילטרים וציוד נלווה). בנוסף, קיים גם ממשק ללידים המגיעים מתוך האתר אל ליבת הארגון.
הפורטל נבנה במערכת ניהול התוכן ה-Sitevision, שפותחה על-ידי פיונט, והיא המבוססת על טכנולוגיות
מיקרוסופט. ה-SiteVisionהינה סוג חדש של תשתית לניהול תוכן, מהירה, קלה לשימוש ומתאימה לטווח ארוך ולצרכים המשתנים של ארגונים. התשתית מאפשרת את היכולת לשקף כל תהליך שיווקי עסקי פנים ארגוני או תדמיתי מתוכנן.
גלית מסד, סמנכ"ל שיווק בחברת טורנדו: "הקמת האתר החדש הינו חלק ממהלך אסטרטגי כולל של חברת טורנדו בקביעת סטנדרטים חדשים בשוק. האתר החדש מספק שירותים ואינפורמציה לגולש שייחודים לאתר שלנו שמטרתם שיפור השירות גם דרך אתר האינטרנט. כתוצאה מרלוונטיות התכנים לגולשים הכניסה לאתר עלתה במאות אחוזים בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד ולקוחות רבים עושים שימוש בשירותים השונים דרך האתר".
שלי מחרז, מנכ"ל קבוצת פיונט מוסר: "פרויקט הקמת האתר התבסס על אסטרטגיית אינטרנט שכללה תהליך למידה של צרכי החברה וקהלי היעד שלה".
קבוצת פיונט הינה קבוצת האינטרנט, האינטגרציה והפיתוח הגדולה בישראל. הקבוצה משמשת כזרוע אסטרטגית של לקוחותיה, מלווה את הפעילות העסקית והשיווקית של הלקוח ומספקת מגוון שירותים - אסטרטגיה ייעוץ ותכנון, עיצוב ויישום, תוכן, פיתוח טכנולוגי, פיתוח ל
סלולר, שיווק חוויתי, דיוור וקידום לאורך חיי הפרויקט ושנים רבות לאחריו.