|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תוכן לאינסטגרם - המנוע הדיגיטלי להגדלת העסק שלך
כתיבת המומחים
מה כדאי לעשות כאשר נתקעים עם הרכב?

קולגייט משיקה משחת שיניים חדשה

- הודעה מטעם קולגייט -
03/08/2003  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: נינה ברקן, יחסי-ציבור  |    |  טריואקס-יועצים ליחסי ציבור

קולגייט משיקה משחת שיניים חדשה:
"קולגייט הרבל להלבנה" - המשלבת צמחי מרפא ותמציות לימון לחווית צחצוח ייחודית.
תשקיע חצי מיליון דולר בהשקת המוצר החדש.

קולגייט ממשיכה את מגמת "החזרה לטבע" ומרחיבה את תת המותג הרבל. המשחה החדשה -קולגייט הרבל להלבנה - מכילה נוסחה ייחודית המשלבת צמחי מרפא טבעיים ותמציות לימון המסייעות להסרת כתמים מהשיניים ולהחזרת הלובן הטבעי. השקת המשחה החדשה תלווה בפעילות שיווקית רחבה הכוללת קמפיין פרסומי ופעילות בנקודות המכירה בהיקף של חצי מיליון דולר.

קולגייט משיקה משחת שיניים חדשה בשם קולגייט הרבל להלבנה. המשחה החדשה מכילה נוסחה ייחודית המשלבת את קדמת החידושים המדעיים של קולגייט עם המרכיבים הטבעיים הטובים ביותר לשיניים חזקות ולבנות.
בנוסף מכילה המשחה מרכיבים להסרה עדינה של כתמים מהשיניים. המשחה החדשה מורכבת מפסים לבנים-ירוקים; הפס הלבן מכיל פלואוריד וסידן לשיניים חזקות ובריאות, והפס הירוק מכיל תערובת צמחים ותמציות לימון לניקוי יעיל, הרגשת רעננות וטעם טוב.
תערובת הצמחים מכילה מנטה לרעננות, אקליפטוס להתעוררות, מליסה להרגעה ותמציות לימון לטעם וריח ייחודיים. המשחה החדשה מעניקה למשתמש חווית צחצוח חדשה ומפתיעה.

המשחה החדשה מהווה הרחבה של המותג קולגייט הרבל, שהושק בישראל בתחילת 2002. קולגייט, מותג משחות השיניים המוביל בעולם, הייתה בין הראשונות לעלות על גל "החזרה לטבע" והשיקה משחת שיניים עם מרכיבים טבעיים.
קולגייט הרבל הפכה להצלחה בקנה מידה עולמי, במיוחד באירופה. בישראל נמכרו עד היום כחצי מיליון משחות קולגייט הרבל, כ-7% מסך המכירות של קולגייט. קולגייט הרבל להלבנה הושקה בסוף 2002 בארה"ב וב- 55 שווקים נוספים ברחבי העולם וזכתה לתגובות נלהבות.

מחקר שנערך במכון שילוב גילה כי 74% מהצרכנים רוצים שיניים לבנות. עוד נמצא כי שיניים לבנות ומבריקות תורמות למראה החיצוני ולתחושה טובה של המשתמש. אולם מנתוני נילסן מאי 2003 מתברר כי רק 8% מהצרכנים קונים משחות שיניים להלבנה. החסמים העיקריים שמסבירים את הפער העצום הם מחיר יקר, רתיעה מחומרים מלבינים וספקות לגבי יעילות הניקוי והשמירה על השיניים של משחות מלבינות. קולגייט הרבל להלבנה נותנת מענה לבעיה על-ידי שילוב של פלואוריד וסידן השומרים על השיניים ונוסחה המסירה בעדינות את הכתמים מהשיניים ומחזירה להם את הלובן הטבעי. קולגייט הרבל להלבנה מיועדת לקהל צרכני רחב המחפש מחיר שווה לכל נפש ותועלות קוסמטיות.

קולגיט הרבל להלבנה תימכר באריזה של 100 מ"ל (152 גרם) במחיר מירבי מומלץ לצרכן של 13.50 ₪ בכל רשתות השיווק והפארמים.
קולגייט צופה שהשקת המשחה החדשה תכפיל את תת הקטגוריה של משחות שיניים טבעיות.

השקת המשחה החדשה תלווה בקמפיין פרסומי שהופק על-ידי משרד הפרסום שלמור, אבנון, עמיחי. את הקמפיין תלווה דמות אנימציה של בונה (Beaver), שהופיעה גם בסרטון הרבל הראשון. השימוש בדמות בעל חיים, הידועה בשיניים החזקות שלה, מאפשר להעביר את המסר בצורה ברורה ואמינה, ליצור אהדה וזכירות גבוהה. עיצוב נקודת המכירה ישתמש אף הוא באלמנטים של טבע ודמות הבונה.

תאריך:  03/08/2003   |   עודכן:  03/08/2003
נינה ברקן, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת הקפה של עלית ורשת הקלאב מרקט יוצאות במבצע מרענן לקיץ:
תפוזינה 1.5 ליטר במבצע 3+1 במתנה
Rogue Wave שיחררה כלים לפיתוח ממשקים גרפיים מתקדמים בסביבות מיקרוסופט.
מנוי למגזינים מובילים תמורת נקודות ללקוחות ויזה של Cal
חברת Cal בשיתוף "קרביץ" : "לא חוזרים לבי"ס בלי קרביץ"
03/08/2003  |    |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
במחאה נגד הרפורמה, קמה קבוצה מאורגנת של קצינים מיל' שאמרו "אנחנו משתמשים בכוחנו הצבאי ונסרב לשרת אם לא ייענו לתביעותינו"    דבר כזה לא היה בתולדות מדינת ישראל. וכל ראשי המחאה, בהם ר...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
רעיון המדינה הפלשתינית משמעו אחד: הפיכת הגדה המערבית לעזה שנייה, תחת שלטון חמאס, ולניסיונות חוזרים ונשנים לתקוף את ישראל המצומקת, לבתר ולהשמיד אותה
איתמר לוין
איתמר לוין
קיים קשר ישיר בין הבקשה להוציא צווי מעצר לנתניהו וגלנט לבין "הרפורמה המשפטית"    כיצד נתניהו נותן לסינוואר את המטרה האסטרטגית לשמה יצא למלחמה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il