עלית מזון גאה להציג: קמפיין למבצע "דרגון בול Z צ'אפס" בהשקעה כוללת של כמיליון דולר יעלה השבוע באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי/.Y&R .
תחת הסיסמא-"דרגון בול Z צ'אפס- זורקים, פוגעים, זוכים":
עלית מזון מכריזה על המבצע של השנה מבצע "דרגון בול Z צ'אפס".
המבצע, בהשקעה כוללת של כמיליון דולר, כולל קמפיין תמיכה במדיות השונות: טלוויזיה-ערוץ 2 ו-10, שילוט חוצות ,פעילות קד"מ ופרסום בעיתוני ילדים ומגאזינים, תחת הסיסמה "דרגון בול Z צ'אפס- זורקים, פוגעים, זוכים ".
על המבצע-
במהלך המבצע יוכנס צ'אפס אחד לכל שקית של החטיפים המלוחים של עלית : תפוצ'יפס, שוש, צ'יטוס ודוריטוס המסומנים בסרט המבצע.
ה"מקצוענים" שבילדים יוכלו להצטייד במחסנית קפיצית בלעדית למבצע המיועדת לאיסוף הצ'אפסים. המחסנית תינתן במתנה בתוך מארזי תפוצ'יפס (4- 50 גרם) במהלך חודש נובמבר (עד גמר המלאי).
על האנשים מאחורי הקמפיין-
צוות קריאיטיב: ארז מי-טל וגל זכאי
מנהל קריאיטיב: יורם לוי
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
תקציבאיות: אוסנת יעקובוביץ', מיכל חזקיה
פלנינג: עמית קורן
מפיקת משרד: שירה רובס
בית פוסט: גרביטי