לראשונה בישראל: מדיה דתית בקמפיין פרסום למגזר החילוני.
השבועון הדתי "בשבע" - העיתון הנפוץ ביותר בישראל לציבור הדתי, יוצא בימים אלה בקמפיין פרסום רחב היקף, המיועד גם לציבור החילוני.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום הילה ושות', כולל פרסום בעיתונות, תשדירי רדיו (קול ישראל), ובאינטרנט, וכן בפעילות מתחת לקו - בתקציב מדווח של 100,000 $.
במרכז הקמפיין יעמוד "לוח פי שבע" - לוח מודעות המילים של עיתון "בשבע", שהוא הלוח הארצי המוביל והגדול בציבור הדתי. בנוסף, במסגרת הקמפיין, יקודמו שתי מחלקות נוספות של העיתון: "7 שופ" - המתמחה במכירת מוצרי צריכה, בשיווק ישיר ובאינטרנט, ו"החזרי מס בשבע" - המסייעת בייעוץ להחזרי מס לשכירים.
עיתון "בשבע" הוקם לפני כשנה, ומופץ, מדי שבוע, ב- 120,000 עותקים, בכל השכונות והקיכוזים הדתיים בישראל. סקר TGI האחרון קבע כי "בשבע" הוא העיתון הנקרא ביותר בציבור הדתי והחרדי.
לדברי המנכ"ל, יהודה אוליביה: "זוהי הפעם הראשונה שמדיה דתית פונה גם לציבור הכללי. מעתה, גם אדם חילוני שרוצה למכור דירה או מכונית, יוכל להגיע לרבבות לקוחות פוטנציאליים, שרובם כלל לא נחשפים למודעה שלו בעיתונות הכללית."
קרדיטים לקמפיין: סופרוויזר: שגיא קרפ. ארט: רוית חדד. קופי: מיכל אלמוג. סמנכ"ל שיווק "בשבע": שלומי לייבוביץ'.