ריצ' משיקה קטגוריה חדשה: עוגות אישיות לרווקים וזוגות צעירים.
דברים טובים מגיעים באריזות קטנות.
ריצ' ממשיכה לחזק מעמדה בתחום העוגות והמאפים, ומשיקה סדרת עוגות מוס אישיות ב -2 טעמים: מוס שוקולד ומוס שוקולד-חלבה.
הסדרה מיועדת לזוגות צעירים ורווקים.
ממחקרים שערכה החברה עלה כי קטגוריית העוגות המצוננות עדיין לא מיצתה את הפוטנציאל הטמון בה.
קהל היעד אותו שואפת ריצ' לכבוש הוא קהל יעד צעיר, של רווקים וזוגות צעירים, בגילאי 35-25 אשר הרגלי הצריכה שלהם מצומצמים יותר ביחס למשפחות גדולות, קהל שמאד נהנה מדברים מתוקים ואשר מודע יותר לקטע של תזונה, כושר וחידושים.
רון בנטון, סמנכ"ל שיווק קבוצת פרי ויטה: "ממחקרים עולה, כי קטגוריית הקינוחים היא בעלת פוטנציאל שעדיין לא מיצה עצמו. המהלך החדש נועד להגדיל את מגוון הקינוחים שיוצעו לצרכן ויחזק את מעמדו של ריצ' בשוק הזה". מעבר לכך, מוסיף רון, "הצרכן מעדיף רכישת קינוחים מוכנים על פני אפייה ביתית, לפיכך קטגוריה זו נמצאת בצמיחה
ובעלת פוטנציאל מאד גבוה בשוק המזון."
עוגת המוס האישית והחדשנית של ריצ', תגיע במארז מהודר, במשקל 450 גרם ובזוג טעמים - מוס שוקולד ומוס שוקולד-חלבה ובמחיר של 24.95 ₪ כולל מע"מ. קוטר העוגה: 17.5 ס"מ. (בהשוואה לעוגה גדולה, שקוטרה:21 ס"מ).
שוק הקינוחים ברשתות השיווק נאמד בכ-25 מיליון ₪ בשנה.
לריצ' נתח שוק מוביל של 65% משוק הקינוחים המצוננים. (עפ"י נילסן).
ריצ', החברה האמריקאית המובילה בתחום הקצפות והבצקים בכל העולם, והחברה המובילה בתחום הקצפות בישראל, ממשיכה לחזק מעמדה גם בתחום העוגות הצוננות ומשיקה סדרת מוצרים חדשה - עוגת מוס אישית בטעמים שונים. העוגות מתאימות לצריכה כקינוח או כפינוק מתוק.