"מיטבית" מנהלת בימים אלו מכרז לטיפול בתקציב הפרסום.
במכרז מתמודדים משרדי הפרסום דרורי-שלומי-ארועטי, ואוקיי - סימבול פרס.
"מיטבית", החברה לניהול קרנות פנסיה מנהלת בימים אלו מכרז לטיפול בתקציב הפרסום שלה. בין משרדי הפרסום המתמודדים במכרז דרורי-שלומי-ארועטי ואוקיי-סימבול פרס.
שני משרדי הפרסום יציגו בשבוע הקרוב את הצעותיהם האסטרטגיות בהתייחס לבריף המשימה ש"מיטבית" ביקשה מהם להתמודד עימה - מיתוג מחדש של קרן הפנסיה, באופן שיחזק את נאמנות הלקוחות הקיימים ויביא להצטרפותם של לקוחות חדשים.
דן סלס, מנהל השיווק של "מיטבית" מסר כי "הוצאת המכרז לטיפול בתקציב הפרסום הוא השלב הראשון של מהלך המיתוג מחדש של "מיטבית", הבא על רקע השינויים בשוק הפנסיוני והתחרות הגוברת והולכת מול ביטוחי המנהלים". סלס הוסיף עוד כי "היקף תקציב הפרסום המתוכנן לשנת 2002 נאמד בכ-2 מיליון ש"ח".
"מיטבית" היא חברה לניהול קרנות פנסיה, מיסודה של קג"מ-קרן הגימלאות המרכזית של עובדי ההסתדרות בע"מ, המנהלת תוכנית פנסיה מקיפה הן לעובדים שכירים והן לעובדים עצמאים.
יתרונותיה של מיטבית נובעות מתנאי ההשקעה המובטחת, מנגנון איזון אקטוארי המופעל בה ודמי ניהול נמוכים במיוחד.
למיטבית - הנמצאת בשליטת ההסתדרות למעלה מ-52 אלף לקוחות והון צבור של למעלה מ-860 מיליון ש"ח.