מדינת אינדיאנה בארה"ב רכשה טכנולוגיה למענה קולי אינטראקטיבי מחברת Interactive Intelligence.
מדינת אינדיאנה בארה"ב רכשה מערכת למענה קולי אינטראקטיבי מחברת Interactive Intelligence, המיוצגת בישראל על-ידי גפניט מערכות מידע (
www.gafnit.net).
המערכת מיועדת לאפשר גישה נוחה למידע לתושבי המדינה. שתי הסוכנויות הראשונות שישתמשו בטכנולוגיה של Interactive Intelligence הן הסוכנות לשירותי חברה ומשפחה ומחלקת הבריאות של מדינת אינדיאנה.
הסוכנות לשירותי חברה ומשפחה משתמשת בפתרון של Interactive Intelligence, לאפשר לאזרחים המקבלים תמיכה עבור ילדיהם לאתר את הסטטוס של תשלומיהם, שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. מאז הותקן הפתרון הוא טיפל בכ-400,000 פניות של אזרחים.
הפתרון של Interactive Intelligence מאפשר לאזרחים גם לאמת באופן אוטומטי את מצב אישורי הסיעוד שברשותם. בתחום זה מטפל הפתרון של Interactive Intelligence בכ-3,000 פניות מדי חודש.
האפשרות למענה ממוחשב חוסכת זמן רב לעובדי הסוכנות לשירותי חברה ומשפחה ומאפשרת להם להקדיש זמן רב יותר למשפחות המטופלות על ידם.
ישום המענה האינטראקטיבי של Interactive Intelligence פועל על גבי פלטפורמת Interaction Center של החברה. תכונות המערכת כוללות המרת טקסט לקול, זיהוי דיבור, גישה לבסיסי נתונים, קישוריות למחשבי מיינפריים, דו"חות מוכנים מראש ועוד.
Interactive Intelligence מפתחת ומשווקת מערכות לטלפוניה באמצעות האינטרנט, מערכות לאוטומציה של מוקדי שירות (call centers) ומערכות לתקשורת מאוחדת בארגונים (unified communications). החברה, הנסחרת בנאסדאק, הוקמה ב-1994 ובשנה שעברה הסתכמו מכירותיה ב-47.8 מיליון דולר. החברה מעסיקה 450 עובדים ויש לה מעל ל-1,500 לקוחות ברחבי תבל ובהם מוטורולה, סוני, פיפלסופט וג'יי. פי. מורגן.