Esc-לאן שתרצה - בכל יום יקבל רוכש סליידר צבעוני ב-Esc טיסה זוגית לכל מקום בעולם שיבחר.
כל מי שרוכש או משדרג לסליידר צבעוני בשבועיים הקרובים יוכל לקבל על חשבון Esc טיסה זוגית לכל מקום בעולם שיבחר.
המבצע ילווה בקמפיין רחב בסיסמה "Esc - לאן שתרצה"
בהיקף 1.5 מיליון שקל באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.
Esc יוצאת השבוע (יום שלישי) במבצע חדש: "Esc - לאן שתרצה", במסגרתו תחלק Esc בכל יום טיסה זוגית אחת לכל מקום בעולם שיבחר המנוי הרוכש או משדרג למכשיר סליידר צבעוני ב-Esc.
במשך השבועיים הקרובים יחולקו 13 חופשות זוגיות מדהימות ללא הגבלת יעדים, פרט למדינות בהן אסור לישראלים לבקר. לעומת זאת, בקמפיין שילווה את המבצע יוצגו דווקא המדינות האלה....שממש לא רוצות שתבוא לחופשה.
במבצע "Esc - לאן שתרצה" יוזמן כל מי שמצטרף ל-Esc ברכישת סליידר צבעוני בשבועיים הקרובים לחייג ל-69- ולענות לשאלה אסקייפית על יעדים בחו"ל. הראשון שיענה נכון או הכי קרוב לתשובה הנכונה בכל יום יוכל לטוס על חשבון Esc לכל מקום שיבחר על פני הגלובוס, יחד עם אדם נוסף לבחירתו.
במסגרת המבצע יינתן זיכוי מלא למחיר הסליידר הצבעוני והוא יימכר במחיר 0 שקל לחודש, בתמורה לשימוש בזמן אוויר שיחות, SMS והורדות.
המבצע למנויים חדשים ולמשדרגים בלבד, אולם ההשתתפות אינה מוגבלת ליום ההצטרפות, כך שכל מנוי חדש יוכל לנסות את מזלו מדי יום בשבועיים הקרובים, ובכל יום תתחלף השאלה. מימוש החופשה אפשרי במהלך שנה מיום הזכייה. יצוין, כי אם חייל או חיילת יקבלו את החופשה הם יוכלו לממש אותה בשנה שלאחר השחרור.
המבצע יתקיים בתאריכים 1 עד 15 במרץ והוא ילווה בפעילות פרסום וקד"מ עניפה בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל. קמפיין הפרסום, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יעלה החל ממחר (יום ב') בערב, ויכלול 3 סרטוני טלוויזיה, מודעות בעיתונות, פרסום באינטרנט וכן פרסום בנקודות המכירה.
הקמפיין הפרסומי, תחת הסיסמה "Esc - לאן שתרצה", יציג בחור אסקייפי שמגיע בכל סרטון למדינה אחרת: אירן, פקיסטן ולוב, נדחף מפתח המטוס למרצדס ש"חוטפת" אותו ועוברת ליד עיר מוסלמית. המרצדס עוצרת ליד אוהל ממנו יוצא מוסלמי שמגיש לבחור אוכל, כשהקריינות ברקע, של גיל קופטש, מציגה את: "אירן, עוד מדינה שלא סובלת אנשים כמוך", "לוב, עוד מדינה שאף אחד לא יחכה לך עם שטיח אדום", ומציעה: "אבל אם קונים סליידר צבעוני ועונים של שאלה יש מצב לזכות בטיסה זוגית לכל מקום בעולם שתבחר. כמעט".
ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, אומר כי "כמעט לכולנו יש חלום שיום אחד יבוא מישהו ויגיד לנו שאנחנו יכולים לקום ולנסוע עכשיו לאן שרק נרצה, ועוד בלי שנשלם על זה. בדיוק את החלום הזה Esc באה עכשיו להגשים. המבצע מוסיף עוד ביטוי לעולם של Esc, שנותן לצעירים אפשרות יומיומית לברוח גם בלי לעלות על מטוס, באמצעות הנאה משימוש בתכנים של בידור, משחקים ומוזיקה".
קרדיטים:
מנהל קריאיטייב כללי - אורי לברון
קופי רייטר - רונן פונארוב,ליאור מאירי, יפתח חוצב
ארט דיירקטור - אריאל ברנסון
מנהלת קבוצה - מיכל נשיב
תקציבאי בכיר - אורי גורן
פלנר - דודו ועקנין
תקציבאית - כרמית ריבלר
מפיקת משרד - רינת קינן
חברת הפקה - מולה