לראשונה - מותג הספורט הבינלאומי "ריבוק" נכנס לתחום הבוטיקים ורשתות האופנה הפרטיות
קובי סקאל, סמנכ"ל שיווק קבוצת סקאל: "המותג ריבוק מתפתח ומתמקצע כל הזמן, ומתוך מגמה להוביל את השוק, זהו צעד טבעי להיכנס עם הביגוד של ריבוק לחנויות אופנה, חנויות ספורט וחדרי כושר".
קבוצת סקאל, יבואנית מותג הספורט הבינלאומי "ריבוק", נכנסת עם המותג לתחום הבוטיקים וחנויות האופנה הפרטיות.
ריבוק תיכנס בחנויות בוטיק כגון: רשת דיזל, פקטורי 54, רשת "כתום" ועוד עם הקולקציות החדשות הכוללות נעליים וביגוד תואם, המיועד לנשים ולגברים, המאופיינים בפיתוחים טכנולוגיים, לצד קווים אופנתיים עדכניים, קלאסיים וספורטיביים.
קובי סקאל, סמנכ"ל שיווק קבוצת סקאל: "הכניסה לתחום הבוטיקים היא כתוצאה משינוי מגמות ותפישות שיווקיות ואופנתיות, מתוך מטרה להוביל את שוק מוצרי ספורט הכושר, סגנון החיים הספורטיבי ואיכות החיים, וכל זאת במסגרת מטרתה של ריבוק לתפוס מובילות בתחום האופנה והאופנה הספורטיבית וכן לנגוס בנתח שוק ניכר מתחום זה".
עוד מוסיף סקאל כי:"הכניסה לבוטיקים מובילים תחשוף את ריבוק לקהל יעד נוסף ואחר המחפש את המיתוג האיכותי - קהל היעד הנכנס לבוטיקים וחנויות אופנה מובילות מחפש את המיתוג האיכותי הגבוה ויקבל מענה רחב יותר עם כניסתה של ריבוק לחנויות אלה".
להערכת קובי סקאל, סמנכ"ל שיווק קבוצת סקאל, צפי המכירות של המותג ברשתות האופנה והבוטיקים יסתכם בכמיליון דולר בשנה.
על מנת לבסס את מעמדה של ריבוק כחברה מחדשת, פורצת גבולות ואטרקטיבית, אשר פונה לקהל צעיר וצעיר ברוחו, שמשלב ספורט, מוסיקה וסגנון חיים, פרשה החברה את חסותה על ראפרים מובילים בעולם (פאפ דדי, פיפטי סנט, ג'יי.זי.) ומשתפת פעולה בישראל עם הראפרים סבלימינל והצל. שיתוף הפעולה הוליד את קולקציית RBK - קולקציה צעירה וחדשנית המשלבת מוטיבים מעולם התוכן של הספורט עם עולם המוסיקה (בעיקר ראפ והיפ-הופ) ותרבות הרחוב ממנה צמחה המוסיקה הזו.
קובי סקאל: "היום אופנת הספורט חצתה גבולות ונחשבת כאופנה לכל דבר. יצירת ההגבלה בין מותגי אופנה מובילים ומוכרים לבין ריבוק המוכרת ומובילה בתחומה היא חיבור טבעי ונכון".
כמו כן, ריבוק היא אחד המותגים המובילים ביותר בעולם בהלבשה מקצועית לספורט הכדורסל וככזו היא מעניקת החסות לליגת הכדורסל, ה-NBA, לעשור הקרוב.