יקבי רמת הגולן משקיעים 500,000 שקל בפרסום ושיווק ייעודי למגזר הרוסי ולמגזר החרדי
יקבי רמת הגולן, המייצרים ומשווקים יינות פרימיום בסדרות: ירדן, גולן וגמלא, עולים בקמפיין למגזר הרוסי ולמגזר החרדי בעלות 500,000 שקל באמצעות משרד הפרסום פובליסיס-סקטורס.
קמפיין פרסומי בשני ערוצים רוסיים: "ישראל פלוס" ו-RTVI. פעילות השיווק למגזר הרוסי, תימשך ותכלול הפצה ממוקדת בנקודות המכירה כגון רשת "טיב טעם" ומעדניות רוסיות. מטרת קמפיין הפרסום למצב את יינות יקבי רמת הגולן בקרב הצרכנים, כיינות פרימיום, המובילים את תרבות היין האיכותי בישראל.
הפעילות השיווק למגזר החרדי כוללת הפצת חוברת "הלכות יין" העוסקת בפירוט בהלכות ופסיקות בנושא יין והכנתו ע"י רבנים חשובים בקרב הקהילה החרדית ושיווק ברשתות החרדיות.
העלות הכוללת לפעילויות כ-500,000 ש"ח והן תמשכנה עד סוף חג הפסח.
ענת רושנסקי מנהלת השיווק והמכירות של יקבי רמת הגולן: "אסטרטגיית פילוח השוק מעניקה הבנה טובה יותר של צרכנים ומאפייני סגנון החיים שלהם. אנו רואים את המגזרים הרוסי והחרדי כמגזרים חשובים הדורשים התייחסות ופעילות שיווקית ממוקדת המתאימה לערכיהם ולהרגלי הצריכה שלהם."
בישראל, שוק היין כולו מגלגל מחזור של כ-630 מיליון ש"ח בשנה והצריכה לאדם עומדת על ממוצע של 6 ליטר לשנה.