גלולות לחיילות:
חברת התרופות "דקסון" יוצאת בקמפיין חדש וייחודי לחיילות.
פמינט, הגלולה הסגולה למניעת הריון ב-30% הנחה ב"סופר פארם".
לראשונה יוצאת חברת תרופות בקמפיין מגזרי להעלאת המודעות והשימוש בגלולה כאמצעי מניעה.
חברת התרופות "דקסון" יוצאת בקמפיין חדש ויחודי לחיילות. הקמפיין יכלול פעילות הסברתית רחבה לחיילות ומבצע על פמינט, הגלולה הסגולה למניעת הריון ב-30% הנחה (30 ש"ח בלבד לחפיסת גלולות) ב"סופר פארם". עלות הקמפיין מוערכת בעשרות אלפי דולרים.
"דקסון" הינה חברת התרופות הראשונה המבצעת קמפיין לחיילות שמטרתו הינה חינוך מיני בטוח ומתן אפשרות לכל חיילת לרכוש גלולת למניעת הריון. דקסון, בשיתוף עם הסופר-פארם, החלו בקמפיין בעקבות סקר שבצעו בקרב חיילות. תוצאות הסקר הראו כי מחיר הגלולה הינו גורם קריטי בהחלטה של החיילת לגבי אמצעי מניעה בהם תחליט להשתמש.
הקמפיין השיווקי יכלול הרצאות רופאים לקהל הצעירות בנושאי אמצעי מניעה, כתבות רוחב בנושאים שמעניינים כל חיילת וצעירה בגיל הגיוס, פרסום בעיתונים הנקראים ביותר על ידי חיילות, ראיונות עם רופאים מומחים בתחום, קו פתוח לשאלות ותשובות, פרסום באינטרנט, חלוקת עלוני מידע והסבר, פעילות בריכוזי חיילות, שת"פ עם אגודות ועוד.
המבצע יחל ב-17 באוקטובר וייתקים בחלקו הראשון למשך שלושה חודשים. "פמינט" הינה גלולה במינון נמוך למניעת הריון מבית "דקסון" (הגלולה הסגולה). מחקרים מוכיחים כי "פמינט" אינה משפיעה על משקל הגוף, משפרת את מראה העור ואיכות החיים.
על תקציב הפרסום ויחסי-ציבור ממונים "גיא אופק יח"צ" ומשרד הפרסום "מלניק".