גיורא פנחסי, המסיים בימים אלה את תפקידו כדירקטור לתקשורת-שיווקית בחברת "אורבוטק", התמנה כנציג ומנהל השלוחה הישראלית של Silver Bullet Group; סוכנות פרסום בינלאומית שמרכזה בלונדון, המהווה חלק מקבוצת INCEPTA הכוללת כ-44 חברות שיווק ותקשורת-שיווקית, מעל 75 משרדים, וכ-2,000 עובדים ב-20 מדינות.
באמצעות השלוחה המקומית של Silver Bullet יוכלו מעכשיו גם חברות ישראליות ליהנות משירותי מרקום מגוונים ומקצועיים בחו"ל, המסופקים מכתובת אחת, בחשיבה ובניהול מישראל, אך תוך התאמה תרבותית (להבדיל מ"תרגום") שגם תבטיח ניצול טוב יותר של תקציבי השיווק במדינות היעד.
"חברות פרסום מסורתיות עוסקות בדרך כלל באסטרטגיה ובתדמית, שחשיבותם אמנם רבה, אבל השפעתם קטנה כשמדובר ברכישת מוצרים או שירותים טכנולוגיים מורכבים", אומר פנחסי. "בנוסף לכך, התקציבים כאן אינם גדולים, נדרשת הבנה טכנית, ורק פעילות חכמה, משולבת, וממוקדת - מסוגלת להביא לתוצאות בשוק סוער ותחרותי".
"הלקוח לא תמיד מכיר את הקוד התרבותי והתקשורתי בכל מדינה ומדינה, מה משפיע יותר, או מה - חלילה - פוגע ומזיק. ללקוח קשה לעתים לאתר את הספקים המקומיים המתאימים ביותר לכל פעילות, או אפילו לתקשר איתם", מוסיף פנחסי ומסביר: "לכן התפתחו בעולם חברות כמו Silver Bullet, שקודם כל מסוגלות בכלל להבין מוצרי היי-טק, לאחר מכן לנתח את קהלי המטרה המקומיים, ואז מציעות, יחד עם מנהלי המכירות והשיווק של החברה, תכנון תקשורתי מקיף, ובמידת הצורך גם הפקה ויישום - כמעט בכל מקום בעולם".
גיורא פנחסי אומר כי כמעט כל פריט אליו נחשף הלקוח, מנייר האריזה עד לכנסים ותערוכות, נתפס על-ידי Silver Bullet כמוביל פוטנציאלי של המסר השיווקי; חלק אחד, אבל חיוני, בתמונה הכוללת. "השירותים כוללים, למשל, דיוור-ישיר, טלמרקטינג, מצגות, אנימציה, סרטים, ימי-עיון, אינטרנט ועוד; לעתים גם בשילוב תקשורת פנים-ארגונית (כמו לפני השקת מוצר חדש) או מחקרי שביעות-רצון ואירועים בחו"ל, שמטרתם לשפר את הנאמנות ושביעות הרצון של הלקוחות", אומר פנחסי.
במהלך חמש השנים בהן ניהל את התקשורת השיווקית הבינלאומית של "אורבוטק", רכש גיורא פנחסי ניסיון גם במדינות ותרבויות ידועות קצת פחות (אך חשובות לחברות לא מעטות), כמו טייוואן, סין ויפן. בתפקידיו הקודמים עסק פנחסי בנוסף למרקום גם בניהול מכירות, הפצה ושיווק של מוצרי חומרה, תוכנה, תקשורת ושירות בחברות היי-טק בינלאומיות, בארץ ובחו"ל.