רשת מרפאות לרפואה אסתטית ופלסטית "פרופורציה" יוצאת בקמפיין מקיף וראשון מסוגו לטיפול חדש שנועד לעיצוב והרמת תווי הפנים
הקמפיין אשר מסביר את הטיפול המהפכני (עיצוב מחדש של תווי הפנים והרמתם באמצעות חוטי אפטוס) משלב פרסום באמצעי המדיה וגיוס 5 "שגרירות אפטוס" שיזכו לטיפול בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים.
עלות הקמפיין הינה כ-800,000 ש"ח.
רשת מרפאות לרפואה אסתטית ופלסטית "פרופורציה" יוצאת בקמפיין חדש לטיפול מהפכני באמצעות חוטי אפטוס. הקמפיין ימשך כשלושה חודשים ויכלול מודעות בעיתונות הארצית, במגזינים לנשים, כתבות אינפו ופרסום באינטרנט. עלות הקמפיין הינה כ-800,000 ש"ח.
במסגרת הקמפיין, "פרופורציה" מכריזה על מהלך מקורי וייחודי - מבין הנשים שיעברו את טיפולי האפטוס תבחרנה בקפידה חמש "שגרירות", נשים בגילאי 35-50 שיזכו לקבל את הטיפול במתנה ויהוו את "הפנים" של חוטי אפטוס בישראל . לרגל האירוע לקוחות אשר יעברו את הטיפול בחוטי אפטוס עד לתאריך ה-31.01.05, יזכו ל-30% הנחה.
כמו-כן רשת "פרופורציה" חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם רשת "שוקי זיקרי". במסגרת השת"פ ישולבו טיפולי האסתטיקה וטיפולי עיצוב השיער על-מנת להעניק ללקוחה טיפול שלם ויעוץ תדמיתי. לקוחות פרופורציה ישלימו את השינוי האסתטי באחד מסניפי הרשת של "שוקי זיקרי" ע"י והשלמת השינוי בשיער הכוללת: עיצוב תספורת + צבע/גוונים וייעוץ תדמיתי. כמו-כן יהנו לקוחות "פרופורציה" מהנחה נוספת אצל שוקי זיקרי על שירותים נוספים באותו הביקור בשיעור של 15%.
שירית וינבך, מנהלת שיווק "פרופורציה": "הטיפול בחוטי אפטוס פותח קטגוריה חדשה לחלוטין בתחום האסתטיקה. גם מבחינת הטכניקה וגם מבחינת התוצאות. במסגרת השאיפה שלנו לתת פתרון שלם וכולל ללקוחותינו ומתוך ערכים משותפים לרשת "פרופורציה" ו"שוקי זיקרי" המלווים ביום יום את לקוחותיהם בשינויים הפנימים והחיצוניים שהם עוברים, בחרנו לשתף פעולה עם המובילים בתחומם, ולהשלים את השינוי בפנים לשינוי השיער ברשת המספרות של שוקי זיקרי ולהעניק ללקוחות "פרופורציה" שינוי מראה כללי כדי להפוך את השינוי לשלם".