|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כך עזר עוד ניר ליסטר להוריד פרופיל מקרבי בשביל מיונים טכנולוגיים
כתיבת המומחים
עו"ד דפנה שגל פודור - הסדרת מעמד בישראל לבני זוג זרים: כל מה שצריך לדעת

הקופון של המדינה למהדרין; פותחת את 2005 עם חוברת קופונים חדשה

- הודעה מטעם הקופון של המדינה
09/01/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

הקופון של המדינה למהדרין

מציגה חוברת קופונים חדשה עם מאות קופונים והטבות במאות אלפי שקלים.

מסקר שערכה החברה באמצעות מכון המחקר מותגים עלה כי בקרב הציבור הדתי-חרדי מודעות גבוהה לקופון של המדינה. על פי הסקר 43.5 מהציבור הדתי בישראל מודעים לקופון של המדינה לעומת 64.4% מקרב הציבור החרדי.

עוד עלה מהסקר כי אחד מכל שמונה ישראלים שנתקלו בחוברת - גם קנה ממנה (13%) במהלך השנה האחרונה!

חברת הקופון של המדינה, המובילה תרבות חדשה לשימוש נבון ויעיל בקופונים כחלק מצרכנות נבונה, השיקה בימים אלה את חוברת הקופון של המדינה למהדרין מספר 4 הפונה לציבור הדתי חרדי ומציעה מאות קופונים למימוש במיטב הרשתות והחנויות המובילות בישראל.

מסקר שערכה החברה באמצעות מכון המחקר מותגים עלה כי תרבות הקופונים אכן נקלטה בישראל והפכה לתופעה שהצרכנים למדו שאין להתעלם ממנה.

מהסקר שעלו תוצאות מובהקות על כך שאחד מכל שני ישראלים שמע על הקופון של המדינה (48%) ו-אחד מכל שמונה ישראלים שנתקלו בחוברת גם קנה ממנה (13%) מהאוכלוסייה.

מפילוח הסקר על פי הגדרה דתית עלה כי מהציבור הדתי מודעים לקופון של המדינה לעומת 64.4% מקרב הציבור החרדי.

מפילוח על פי הכנסה התברר כי המודעות לקופון של המדינה גבוהה יותר בקרב בעלי הכנסות גבוהות - מעל 10,000 ש"ח לבית אב (59%) ושהשימוש בקופונים גבוה יחסית בקרב בעלי הכנסה של למעלה מ-10,000 ש"ח (11%).

אזור השרון הצפוני ותל-אביב הם האזורים בהם השימוש בקופונים ב-2004 היה הגבוהה ביותר על פי סקר מותגים - עם 55% ו-53% בהתאמה. אחריהם מדורגים ירושלים (48%) ודרום הארץ (45%). באזור הצפון, שם החלו להפיץ את חוברת

מפילוח השימוש בקופון של המדינה על פי גילאים עלה כי השימוש בקופונים גבוה יחסית בקרבי גילאי 44-25 עם 12%.

נתון נוסף ובולט שסקר הוא שיותר ויותר זוגות נשואים משתמשים בקופונים מאשר רווקים - 8% לעומת 1% בהתאמה.

יובל טל מנכ"ל הקופון של המדינה: "אני גאה מאד בעובדה שתוך שנה הפכנו ממיזם לכלי צרכני לקידום המכירות מספר 1 בישראל. הפכנו ממיזם חדש ואלמוני למותג לגיטימי שמצד אחד מהווה הזדמנות ופתרון לבתי עסק רבים ומצד שני עונה לדרישות הלקוחות. אין לי ספק כי שנת 2004 היתה שנה מצוינת לקופונים ובשנה זו הוטמעה תרבות הקופונים בישראל. כיום, אני משוכנע יותר מתמיד שהצרכנים הישראלים לא פראיירים ולמדו לעשות שימוש יעיל בקופונים".

ארי כהן, יו"ר הקופון של המדינה: "ככל שיותר לקוחות יעשו שימוש יעיל בקופונים, כך רשתות השיווק ובתי העסק המובילים בישראל יכירו בעובדה שיש לתת לצרכנים מוצרים במחירים טובים יותר שיענו על דרישותיהם. אני גאה בעובדה שבשנה האחרונה הכנסנו כללים חדשים לשוק הצרכנות בישראל והתוצאות מדברות בעד עצמן".

בחוברות החדשה של הקופון של המדינה למהדרין ניתן למצוא מאות מוצרים במחירים אטרקטיביים. בין החברות המפרסמות: רשת בר כל, טרקלין יאקאב חשמל, קניון רפאלי, היד השלישית, מנחם - המרכז לשיווק מכונות תפירה, מרכז המחשבים החרדי, איטון, מחסני חשמל, יוטבתה, שיא רהיט, רהיטי הבירה, קניון רב שפע, נטורפיל מדיק סנטר ועוד.

הקופון של המדינה פותחת את 2005 עם חוברת קופונים חדשה והטבות לארוחות גורמה וארוחות זוגיות במיטב המסעדות

מסקר שערכה החברה באמצעות מכון המחקר מותגים לסיכום הפעילות בשנת 2004 עלה כי אחד מכל שני ישראלים שמע על "הקופון של המדינה" (48%) ו-אחד מכל שמונה ישראלים שנתקלו בחוברת - גם קנה ממנה (13%) במהלך השנה האחרונה!

עוד עלה בסקר כי המודעות לקופון של המדינה גבוהה יותר בקרב בעלי ההכנסה הגבוהה: 11% מבתי האב בישראל שהכנסתם 10,000 שקל ומעלה הצהירו כי השתמשו בחוברת ככלי למימוש הטבות צרכניות בשנה האחרונה.

חברת הקופון של המדינה, המובילה תרבות חדשה לשימוש נבון ויעיל בקופונים כחלק מצרכנות נבונה, משיקה בימים אלה את החוברת הראשונה שלה לשנת 2005 ובה מאות קופונים למימוש במיטב הרשתות והחנויות המובילות בישראל.

בין הקופונים האטרקטיביים ביותר ניתן למצוא קופונים לארוחות זוגיות ולארוחות גורמה במסעדות מובילות ביניהן: לוריין, עגול, יטבתה, מדלן, ורד הצבע, אמור, סי פורט, אשרפי, שולץ, ליוינג רום, רנינג סושי ו-רד פול. הארוחות מוצעות במחירי קופון מיוחדים החל מ-82 שקל לזוג ועד 129 שקל לזוג.

יובל טל מנכ"ל הקופון של המדינה: "אני גאה מאד בעובדה שתוך שנה הפכנו ממיזם לכלי צרכני לקידום המכירות מספר 1 בישראל. הפכנו ממיזם חדש ואלמוני למותג לגיטימי שמצד אחד מהווה הזדמנות ופתרון לבתי עסק רבים ומצד שני עונה לדרישות הלקוחות. אין לי ספק כי שנת 2004 היתה שנה מצוינת לקופונים ובשנה זו הוטמעה תרבות הקופונים בישראל. כיום, אני משוכנע יותר מתמיד שהצרכנים הישראלים לא פראיירים ולמדו לעשות שימוש יעיל בקופונים".

ארי כהן, יו"ר הקופון של המדינה: "ככל שיותר לקוחות יעשו שימוש יעיל בקופונים, כך רשתות השיווק ובתי העסק המובילים בישראל יכירו בעובדה שיש לתת לצרכנים מוצרים במחירים טובים יותר שיענו על דרישותיהם. אני גאה בעובדה שבשנה האחרונה הכנסנו כללים חדשים לשוק הצרכנות בישראל והתוצאות מדברות בעד עצמן".

מסקר שערכה החברה לסיכום שנת פעילותה הראשונה ב-2004 עלו נתונים מעניינים ביותר שחיזקו את העובדה כי תרבות הקופונים אכן נקלטה בישראל והפכה לתופעה שהצרכנים למדו שאין להתעלם ממנה.

מהסקר שעלו תוצאות מובהקות על כך שאחד מכל שני ישראלים שמע על הקופון של המדינה (48%) ו-אחד מכל שמונה ישראלים שנתקלו בחוברת גם קנה ממנה (13%) מהאוכלוסייה.

מפילוח הסקר על פי מין עלה כי אחוז גבוה יותר של נשים (52%) מודעים לקופון של המדינה, לעומת הגברים 44% מהגברים.

מפילוח על פי הכנסה התברר כי המודעות לקופון של המדינה גבוהה יותר בקרב בעלי הכנסות גבוהות - מעל 10,000 ש"ח לבית אב (59%) ושהשימוש בקופונים גבוה יחסית בקרב בעלי הכנסה של למעלה מ-10,000 ש"ח (11%).

אזור השרון הצפוני ותל-אביב הם האזורים בהם השימוש בקופונים ב-2004 היה הגבוהה ביותר על פי סקר מותגים - עם 55% ו-53% בהתאמה. אחריהם מדורגים ירושלים (48%) ודרום הארץ (45%). באזור הצפון, שם החלו להפיץ את חוברת

הקופון של המדינה רק מאמצע השנה האחרונה, נרשמה מודעות נמוכה לשימוש בקופונים עם 38% בלבד.

מפילוח השימוש בקופון של המדינה על פי גילאים עלה כי השימוש בקופונים גבוה יחסית בקרבי גילאי 44-25 עם 12%.

נתון נוסף ובולט שסקר הוא שיותר ויותר זוגות נשואים משתמשים בקופונים מאשר רווקים - 8% לעומת 1% בהתאמה.

תאריך:  09/01/2005   |   עודכן:  09/01/2005
רונן הלל, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דב נבון יוביל את הקמפיין המשותף של חברת הביטוח אריה וחברת פז.
גידול של למעלה מ-45% בפרסום הכשרה מקצועית ולימודים גבוהים במגזר החרדי
ב-10 בינואר 1961 כ"ג בטבת תשכ"א, הבריחה ספינת "אגוז" על סיפונה בפעם ה-13 מחוף אל חוסימה שבצפון מרוקו, ילדים, נשים, גברים וזקנים ופניה לארץ ישראל. בעיצומה של ההפלגה טבעה ספינת "אגוז".
ההיענות בארץ של בודדים, ארגונים, חברות, בתי ספר וגני ילדים לתרום מזון ומים למבצע "עולם אחד" שפתח מגן דוד אדום בתחילת השבוע והסתיים היום הייתה גבוהה במיוחד וחסרת תקדים בהיקפה.
06/01/2005  |  מד"א  |   הודעות כלליות
יו"ר ועד עובדי נמל חיפה - דודו פרץ נענה לקריאת חרום מפיו של יו"ר רשות הנמלים - דן תיכון לאפשר באופן חריג הטענת מטענים חיוניים לאיזור הצונאמי בהודו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עד היום אני סבור ש"ירושלים של זהב" הוא ההמנון הראוי לישראל גם אם פה ושם ניתן להחליף מילה
עידן יוסף
עידן יוסף  |  
שיעור היירוט של כטב"מים נמוך משמעותית משיעור יירוט הרקטות. במערך ההגנה האווירית הודפים את הטענות כאילו לא נערכו מראש לאתגר ומסבירים זאת במורכבות - גודל הכטב"מים, משך המעוף הקצר, הט...
דרור אידר
דרור אידר
חג הקציר ומועד הבאת הביכורים במקרא הוא גם חג מתן התורה, הבשורה המוסרית ששינתה את העולם    כיצד תיארו חכמינו את הבאת הביכורים בזמנם, ושלוש הערות אקטואליות לעשרת הדיברות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il