שירות חירום חדש לנוסעים לחו"ל
שירות ה-VIP החדש מבית SMARTGUARD כולל חסימת כרטיסי האשראי והטלפון הסלולארי, שליחת כסף מזומן לחו"ל וטיפול בהזמנת דרכון וכרטיס אשראי חדש.
בית SMARTGUARD משיק בימים אלה שירות חדש בשם "חו"ל חכם" - שייתן מענה במקרי חירום של אובדן חפצים אישיים בחו"ל. ניתן להצטרף לשירות על ידי הצטרפות למנוי שנתי לבית SMARTGUARDתמורת 99 ש"ח.
מייד לאחר איבוד החפצים האישיים, על הלקוח לטלפן למוקד הבינלאומי של SMARTGUARD, הפועל 24 שעות ביממה, ולדווח על אובדן החפצים. מאותו הרגע, דואגת החברה לכל הפרטים באים:
·חסימת כרטיסי אשראי וכן הזמנת כרטיסי אשראי חדשים
·חסימת כרטיסי מועדון
·חסימת הטלפון הסלולארי
·העברת כסף מזומן לחו"ל
·הזמנת דרכון חדש, רישיון נהיגה או כל מסמך חשוב אחר
לדברי יונס וייל, מנכ"ל SMARTGUARD: "עד כה רק לקוחות כרטיסי האשראי היוקרתיים יכלו ליהנות משירותים אלה. מעתה כל נוסע לחו"ל יכול ליהנות משירות חירום "חו"ל חכם".
בנוסף לקוחות 'חו"ל חכם' יכולים לקבל תיזכורת לחידוש דרכונים, העברת הודעות לבתי מלון, לחברות התעופה וכו'.
חול חכם ללקוחות 'צבר'
בימים אלה מחלקת 'צבר', לקוחות נבחרים את השירות 'חול חכם' ללא תוספת תשלום ומאשפרת ללקוחותיה ליהנות מחבילת שירותים ייחודית זו.
מוקד השירות פועל 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע: 1-800-252520.
עלות השירות:
99 שקל למנוי שנתי - ניתן לקבל את השירות גם בארץ וגם בחו"ל.