לראשונה בישראל: תנובה מקימה מרכז הדרכה בנושא בשר בקר טרי.
במסגרת המרכז יערכו השתלמויות לקצבים ומנהלי מחלקות בשר ברשתות השיווק, במקביל לפריסת מוצרי "אדום אדום".
המרכז הוקם בהשקעה כספית של כמיליון ש"ח.
לראשונה בישראל: מרכז הדרכה ייחודי בנושא בשר בקר טרי, מוקם בימים אלו על-ידי תשלובת הבקר תנובה בהשקעה כספית של כמיליון שקל. המרכז מוקם במקביל לפריסת מוצרי "אדום אדום" -מותג בשר הבקר הטרי של תנובה- ברשתות, ועתיד לשמש את מנהלי מחלקות הבשר ברשתות וקצבים כמקור מידע והדרכה מהימן, כמו גם את יועצי הבשר של תשלובת הבקר של תנובה.
מרכז ההדרכה יעביר הכשרות לכ-200 קצבים ומנהלי מחלקות מ-125 נקודות מכירה ברחבי הארץ עד סוף 2005.
המרכז החדש ינוהל על-ידי ניבה וייס, וייטלו בו חלק בכירי ומומחי תנובה בתחום בשר הבקר, בהעברת הרצאות מקצועיות והכשרות מקיפות להתמקצעות בטיפול בבשר בקר טרי. ההדרכות במרכז תתבצענה במסגרת ימי ההשתלמות, שיכללו הרצאות מקיפות אודות מוצרי הבשר הכלולים תחת המותג "אדום אדום", הטיפול בבשר ובנתחים השונים, עולם הבקר, תמונת המצב הקיימת בשוק כיום, חידושים מן העולם, מגמות, תזונה ועוד.
ההדרכות יתקיימו במפעל בשר הבקר של תנובה בבית שאן ויכללו סיורים במפעל שיאפשרו לקצבים להכיר מקרוב את "שרשרת הערך" של ייצור הבשר משלב גידול העגלים האיכותיים ביותר, הטיפול בבשר על נתחיו השונים ועד לשיווק וההפצה לנקודות המכירה ולצרכנים הסופיים.
"מרכז ההדרכה של תנובה לנושא בשר הבקר הטרי, הינו הראשון מסוגו בישראל והוקם לאור ייחודיות וראשוניות הקטגוריה שיצרה תנובה עם השקת "אדום אדום"- בפעם הראשונה בישראל נמכר בשר בקר טרי ארוז במדפי השירות העצמי ובקצביות שברשתות השיווק. חלק מן המהלך והטמעת שינויים בהרגלי הצריכה הוא המידע אשר יש לספק לקצבים ולצרכן הסופי. הידע היום הוא נחלת מעטים" מסר רמי לוי, סמנכ"ל סחר ושיווק, תשלובת בקר תנובה. "לפיכך החלטנו על הקמת מרכז שיהווה מענה כולל למידע והדרכה בנושא הבשר הבקר הטרי ויספק לאנשי המקצוע כלים ודגשים בבואם למכור את המוצרים לציבור הרחב. שמחנו לגלות היענות מלאה מצד רשתות השיווק ליוזמה והכרתם בחשיבותה של פעילות זו".