חברת אלשרד בבעלות משפחת אירני, יבואנית וזכיינית המותגים בירקנשטוק , FILA , אסיקס, לוטו, TEVA ועוד, יוצאת בו זמנית ב-5 קמפיינים למותגים השונים.
הקמפיינים כוללים סרטוני פרסום בטלוויזיה ומודעות.
נעלי הספורט המקצועיות אסיקס בקמפיין השקת טכנולוגיה חדשה PERSONAL HEELFEET טכנולוגיה מבוססת על חומר המתאים עצמו למבנה כף הרגל,בקמפיין סרט פרסום באורך 20 שניות שהפיקה החברה בחו"ל המציג את "הסטרית אסיקס העולמית" טלוויזיה ומודעות ג.יפית בעיתונות.
לוטו-מותג נעלי הספורט המוביל באיטליה משיקה קולקציית קיץ לגברים, נשים וילדים, הסרטונים מציגים את הנעליים מרקדות לקצב הג'ינגל L O T T O, הקמפיין יתמקד בטלוויזיה ובעיתונות מקצועית.
כמו כן יעלה לאוויר קמפיין למותג האמריקאי TEVA המציג קולקציית סנדלי הרים ואקסטרים ונעליים המיועדות לספורט אתגרי ושוחרי טבע.
TEVA העולמית משיקה העונה טכנולוגית PRIDERUBER.
כמו כן קמפיין המשך למותג המצליח "בירקנשטוק". בעקבות החיקויים הרבים יבליט הקמפיין את היותו המותג המקורי מ-1784.
משרד פרסום פרנקו ושות'.
עלות כוללת 1 מליון דולר.