אירוקה מרחיבה את מגוון המותגים. תשווק לראשונה ברשת את משקפי שמש של המותגים הבינלאומיים Ray Ban ו-Vogue לצד המותגים המובילים ארמני, גוצ'י ועוד, כחלק ממהלך העמקת אחיזתה בתחום משקפי השמש לגברים, אשר בעקבותיו צופה החברה לעלייה של 20% במכירות עד סוף עונת קיץ 2005. החדרת המותגים תגובה בפרסום וקד"מ באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן בהשקעה כוללת של 250,000$.
אירוקה, המשווקת בארץ את מותגי משקפי השמש מבית חברת "ספילו" וביניהם : ארמני, גוצ'י, איב סאן לורן ועוד, חתמה על הסכם עם "לוקסוטיקה ישראל", יבואני מותגי משקפי השמש של חברת "לוקסוטיקה" המייצרת בין השאר את מותגי משקפי השמש הפופולאריים "ריי באן" ו"ווג". במסגרת ההסכם תשווק "אירוקה" את שני המותגים בסניפי הרשת.
אירוקה תציע החל משבוע זה את 20 הדגמים המובילים והטרנדיים ביותר של המותגים החדשים, אשר יוצעו בטווח מחירים: "ריי באן" שקל 41-891. "ווג" 484 שקל.
מייקל וולף, מנכ"ל ובעלים רשת "אירוקה" מוסר: "מותגי משקפי השמש הפופולאריים "ריי באן" ו"ווג" המצטרפים לסל המוצרים הממותגים המשווק ברשת "אירוקה", ירחיבו את מגוון הפתרונות שלנו לצרכן הישראלי ובאמצעות מהלך זה אנו צופים גידול של 20% במכירות כבר בעונת הקיץ הקרוב".
את הקולקציות החדשות של "ריי באן" ו"ווג" באירוקה ניתן לראות באתר של החברה : WWW.ERROCA.CO.IL
רשת "אירוקה", המונה 43 סניפים בפריסה ארצית, משווקת באופן בלעדי בארץ את משקפי הראייה ומשקפי השמש של מותגי האופנה המובילים בעולם ג'ורג'יו ארמני ואמפוריו ארמני, גוצ'י, איב סאן לורן, פולו ראלף לורן, דיזל, אירוקה, אוקסידו, ברברי, קררה.