"בקר תנובה" תשקיע למעלה מ-10 מליון שקל בפעילות שיווקית ענפה ברשתות שיווק, בהן קיימות נקודות מכירה של מוצרי "אדום אדום" - מותג בשר הבקר הטרי הארוז הראשון בישראל.
השקעת "בקר תנובה" בפעילויות בנקודות המכירה הינה תקדימית בישראל, הן בהיקף ההשקעה הכספית והן באופי הפעילויות השיווקיות המבוצעות בנקודות המכירה וייחודן.
ההשקעה בנקודות המכירה היא חלק מאסטרטגיית השקת כתם הדיו הייחודית ל"אדום אדום".
בין הפעילויות: הקמת מיני מסעדת "אדום אדום" ניידת, המציעה למבקרים ברשתות הפנינג טעימות והתנסות במוצרים הנמכרים ומתן מידע לצרכן על נתחים ספציפיים; הפעלת משחקי ידע ובידור נושאי פרסים בסניפים' על מנת להנחיל מידע אודות "אדום אדום" ועולם הבשר ככלל, בצורה חווייתית.
המשחקים: "מי רוצה להיות מלך "אדום אדום" - על משקל "מי רוצה להיות מיליונר", משחק שאלות בדרגת קושי עולה בתחום הבשר למבקרי הסניף - באמצעות עמדות מחשב; ו"תפוס כפי יכולתך"- משחק חוויתי בידורי - שמטרתו תפיסת חבילות "אדום אדום" המושלכות ממסך ובו מופיע שף וירטואלי, באמצעות פידול נכון באופני כושר. המשחקים יזכו את הזוכים במגוון פרסים יקרי ערך.
כמו כן, תציב "בקר תנובה" קיר גלויות רב מימדים, המכיל 25 גלויות הכוללות מתכונים ומידע בנושא "עולם הבשר". הקיר ימוקם באזור הקצביות ומקררי "אדום אדום". בד בבד לקיום הפעילויות, יסייעו יועצי הבשר של החברה בסניפים במתן ידע בנושא הבשר לצרכן.
"ביקשנו להעביר את תחושת הידע, ההתנסות והחוויה הכרוכים באכילת בשר ככלל, ומוצרי "אדום אדום" בפרט", אמר רמי לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר, תשלובת בקר תנובה. "לשם כך, החלטנו ליזום שיווק חווייתי שיפעילו בקרב הצרכנים את מכלול החושים, באמצעות משחקים היתוליים, טעימות, חידוני ידע, טיפים למתכונים איכותיים והסברים. פעילויות אלה מפגישות את הצרכן עם חווית הטעם המשובח של המוצרים מחד, תוך הנחלת ידע אינפורמטיבי אודות עולם הבשר מאידך. הפעילויות מתמקדות בחוויה לצרכן והתנסות במוצר. הן מספקות התנסות חושית, אמוציונאלית ושכלית ויוצרות מערכת יחסים של הצרכן עם המותג "אדום אדום".
"אדום אדום", מותג בשר הבקר הטרי הארוז הראשון בישראל הושק באוקטובר 2004. עד כה פרסה "בקר תנובה" את מוצרי "אדום אדום" בכ-19 נקודות מכירה ברשתות בישראל, כאשר עד סוף 2005 מתוכננים מוצרי "אדום אדום" להיות בפריסה רחבה בלמעלה מ-100 רשתות ברחבי הארץ.