חברת קום איל פו מיתגה את רכביה עם המותג "נשים קונות מנשים" - מדריך ארצי לעסקי נשים. מיתוג הרכבים הוא חלק מקמפיין תקשורתי ופרסומי המלווה את הוצאת המדריך הארצי לעסקי נשים - הראשון מסוגו בישראל.
חברת קום איל פו יזמה את הוצאת המדריך בו מופיעות, בין השאר, מאלפות כלבים וחתולים, עורכות דין, מורות לנהיגה, מבשלות, רופאות, נהגות מוניות, מטפלות ועוד, מרחבי הארץ. קום איל פו מימנה את הוצאת המדריך בסך של 180,000 שקל.
הרכבים שמותגו כוסו במדבקות ענק עליהן מופיעות דמויות מאוירות של נהגת מונית, עובדות בקידוח ושוזרת פרחים. עלות המיתוג עמדה על 15,000 ש"ח. לדברי מיכל כהן, סמנכ"לית שיווק ומכירות של קום איל פו: "אנו מקוות כי נצליח בעזרת הקמפיין התקשורתי והפרסומי ומיתוג הרכבים להפנים אצל הציבור בישראל את המנהג של לקנות מעסקים של נשים, וכך ליצור אפליה מתקנת לנשים, שתאפשר לרבות מאתנו לצאת ממעגל של עוני וצמצום".
בית האופנה "קום איל פו" הוקם בשנת 1987, כאשר תפיסתו השיווקית נגזרה מתוך אמונה בקידום נשים בחברה הישראלית. תפיסת העולם הייחודית של "קום איל פו" מבוססת על מתן מענה לצרכיה של האישה העובדת, המנהלת סדר יום עמוס ודינמי, ומבקשת להתפתח ולפרוץ גבולות. תחת קורת גג אחת הושמו פתרונות עבורה לתחומים בהם נוגעים חייה: עבודה, פנאי, ספורט, נסיעות, בית וילדים.
בית האופנה מקפיד על שימוש בנשים אמיתיות במסגרת הקטלוגים שלו, ולא דוגמניות אנורקטיות, יוצר אפליה מתקנת ברמת העדפה להעסקת נשים בחברה, מקדם תערוכות ואומנות של נשים במסגרת בית הקפה ותורם לקהילה הנשית במגוון פעילויות ממוקדות.
בית האופנה comme-il-faut מונה כיום 8 חנויות, מהן 6 חנויות
דגל - דיזנגוף 215, ת"א, אחוזה 170 ברעננה, ויצמן1 רחובות, בית בנמל, האנגר 26, נמל ת"א ,קניון רמת אביב וקניון גבעתיים . בית האופנה מחזיק בנוסף 2 חנויות עודפים, בכיכר רבין 9 ת"א ובסטודיו ברחוב הפלך 3 ביפו.