טל בלומברג - מנדל (36) מונתה לתפקיד סמנכ"ל שיווק ומנהלת רשת WOMENONLY, הרשת היחידה המתמחה בהלבשה תחתונה למידות גדולות.
בלומברג - מנדל, ותיקה בענף הפרסום, שימשה בעבר כסופרוייזר בפוגל לוין ומנהלת הלקוחות ב - EURO ת"א (צרפתי שטרנשוס זמיר).
בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א. בתפקידה הנוכחי תהיה אחראית על פיתוח אסטרטגיה שיווקית לרשת, פיתוח מוצרים וניהול הרשת המונה כיום 19 סניפים בהיבטי מלאי, קנייינות וכח אדם.
רוני יגרמן, מנכ"ל הרשת מוסר כי: "כחלק מהתרחבות הרשת, שמחנו מאד לצרף לשורותינו את טל - אשת מקצוע מנוסה ומוכשרת, שתתרום מהידע שלה לקידום הרשת מבחינה עסקית ושיווקית"
רשת WOMENONLY הוקמה על-ידי משה רוזנטל ורוני יגרמן לפני כשנתיים. הרשת מתמחה בחזיות והלבשה תחתונה לחזה גדול, בהתאמה אישית, ומתפרסת כיום על 19 חנויות, רובן בקניונים המובילים בארץ עם צפי לפתיחת 15 סניפים נוספים עד 2007.