משרד הפרסום "פורמדיה", קיבל את תקציב הפרסום של חברת "הלן דורון", המשווקת שיטה ייחודית ללימוד אנגלית ומתמטיקה לגיל הרך. פורמדיה תהיה אחראית גם על יחסי הציבור של החברה.
מדובר בקמפיין לקידום שיטת ה"Mathjogs", שיטה ייחודית ללימוד ופיתוח החשיבה המתמטית לילדים. הקמפיין, שסיסמתו היא "מתמטיכייף - השילוב המושלם בין מתמטיקה לכייף" - יעלה לאוויר בסוף השבוע ויכלול תשדירי רדיו, שלטי חוצות, עיתונות וקידום מכירות, בהיקף של 120,000$.
חברת "הלן דורון", הנושאת את שמה של הלן דורון, בעלים ומנכ"ל החברה, עוסקת משנת 1985 בבניית תוכניות וחומרי לימוד ייחודיים בתחום התפתחות הילד בגיל הרך. החברה משווקת שיטה ייחודית ללימוד אנגלית ומתמטיקה לילדים, המבוססת על תיאוריות מקובלות ומחקרים שנערכו בתחום של רכישת שפה ויסודות מתמטיים בגיל צעיר. הלימוד נעשה באמצעות מגוון פעילויות לימודיות ייחודיות, המשלבות לימוד פרטני ולימוד בקבוצות.
חברת הלן דורון מפעילה למעלה מ - 30 זכיינים, בלמעלה מ - 20 מדינות בעולם, בכללם: פולין, אוקראינה, סין, הונג - קונג, סלובקיה, איטליה, סרביה, פורטוגל ועוד, ומגלגלת מחזור שנתי של עשרות מיליוני דולרים. בארץ, שיטת הלן דורון מיושמת זו השנה ה - 19 במסגרות לימוד פרטיות ומוסדיות, בכל רחבי הארץ. קצב הגידול של החברה ב - 4 שנים האחרונות הסתכם בכ - 159%, מתוכם 80% ייצוא.