ליפטון, מותג התה הבינלאומי, המשווק בארץ על-ידי יוניליוור ישראל, משיק לראשונה בישראל סדרת תיונים חדשנית בתחום התה - תיונים בצורת פירמידות תלת ממדיות הכוללת תמצית תה ארל גריי, תמצית תה ב - 5 טעמים וחליטות תה מצמחים בשלושה טעמים, המעניקות חווית שתייה בממד אחר בשילוב טעם עשיר וארומטי, הודות למבנה הגדול והמרווח של התיון החדשני.
סדרת תיוני הפירמידה החדשניים של ליפטון הינם תיונים גדולים יותר בהשוואה לתיונים הרגילים, ומכילים מרכיבים איכותיים, חתיכות פרי ועלים.
התה המתקבל משימוש בתיוני הפירמידה של ליפטון "חזק" יותר, איכותי, בעל טעם מלא ועשיר ובעל ארומה מודגשת ומפתה וזאת הודות למבנה המרווח של התיון המאפשר לחלקיקי התה יותר מקום ותנועה המקנה לשותים את הטעם והארומה.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק יוניליוור ישראל, משווקת מותג ליפטון בישראל:
ליפטון הוא מותג התה הגדול ביותר בעולם, ונמכר בלמעלה מ-120 מדינות ברחבי העולם. סדרת תיוני הפירמידה של ליפטון מהווה חידוש יוצא דופן בארץ ובעולם ומביאה מהפכה לעולם התה הישראלי. ההחלטה להשיק את סדרת התיונים בצורת פירמדיות בישראל הינה במטרה לחזק, לבסס ולבדל את מותג ליפטון בשוק התה הישראלי ונותנת מענה חדשני עשיר ואיכותי לצרכנים, תוך ניצול היכולות והידע של ליפטון מהעולם".
סדרת הפירמידה החדשה תכיל שלושה סוגים של תה: ארל גריי (תה פרימיום), חליטות תה בטעמים: מנטה, פפאיה, ורד הבר, ותה שחור בטעמים: מנגו אפרסק, הדרים, פירות טרופיים, פירות יער, וניל קרמל.
מחיר מומלץ: 12.5 שקל (לאריזה של 20 תיונים).
תיון הפירמידה החדשני של ליפטון נבחר על-ידי הצרכנים בצרפת כ"מוצר השנה" בקטגוריית התה לשנת 2005.
פרס "מוצר השנה" מוענק בצרפת ב-18 השנים האחרונות למוצרי צריכה החדשניים והאיכותיים ביותר. המוצר נבחר ממדגם של למעלה מ- 10,000 צרכנים, שדירגו את מוצרי הצריכה החדשים, ובחרו את תיון הפירמידה של ליפטון כמוצר השנה החדשני והאטרקטיבי ביותר בעיניהם.
שוק התה בישראל
שוק התה בישראל נמצא בעליה של 5% לעומת השנה הקודמת (נתוני איי.סי. נילסן יוני-יולי 2005) ומוערך בכ-125 מיליון שקל בשנה. שוק התה מחולק לכמה סוגים שונים: תה שחור, תה ירוק, תה בטעמים, חליטות ועוד.
על-פי נתוני איי.סי נילסן יוני-יולי 2005, התה הפופולרי ביותר הוא עדיין התה השחור שמהווה 31% משוק התה, אחריו החליטות עם 25%, תה ירוק עם 19% ותה בטעמים עם 5%.
ליפטון הינו מותג התה השני בגודלו בישראל, אחרי ויסוצקי. תחת המותג ליפטון משווקת יוניליוור תה שחור, YELLOW LABEL, חליטות ותה ארל גריי.
מותג ליפטון
המותג ליפטון בבעלות יוניליוור העולמית הושק בשנת 1871. ליפטון הינו מותג התה הגדול ביותר בעולם, ונמכר בלמעלה מ-120 מדינות ברחבי העולם. מדי יום, נלגמות 1.1 מיליארד כוסות תה ליפטון בכל העולם! (כ- 20% מתצרוכת התה העולמית).
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2004 בכ- 42 מיליארד יורו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון,
בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.