|   15:07:40
  צילה שיר-אל  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון
כתיבת המומחים
הקשר בין טסט שנתי לרכב ותקלות ברכבים ישנים

הכוכב מרקורי בנסיגה במזל גדי

תפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן
11/01/2016  |   צילה שיר-אל   |   כתבות   |   תגובות
טעויות מסוגים שונים [צילום: AP]

בשבוע הקרוב נכנס הכוכב מרקורי המקושר גם עם תקשורת לנסיגה במזל דלי ומשם חזר למזל גדי עד אשר ייעצר במזל זה. התאריכים יהיו משבוע זה ועד לתאריך 26.1.16.

כבר בשבועיים האחרונים לפני כניסת הנסיגה הורגשה השפעת הכוכב לאלה שחווים את השפעת הנסיגה בפעם הזו.

המזלות שיחושו בצורה החזקה ביותר את השפעת הכוכב יהיו המזלות הבאים שנולדו בשליש האחרון של המזלות הבאים: גדי, סרטן, מאזניים, טלה, אריה ותאומי, ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון בזמן שמתכננים אירועים שונים.

ולמי ששכח מהן השפעות הכוכב – הרי שתפקיד הנסיגה הוא להאיר על-ידי אירועים שונים בעיות שהיו תמיד, אך בזמן רגיל יש נטייה להתעלם מהן. בתהליך הנסיגה הבעיות שהודחקו או הקלקולים שלא הורגשו יוצאים החוצה.

נהוג להתייחס אל הנסיגה כדבר מאוד שלילי. אולם ההתייחסות הנכונה לנושא, היא להבין כי הבעיה הייתה כבר קיימת ואילו רק בזמן הנסיגה היא פרצה החוצה בכל עוצמתה.

לעיתים דווקא בזמן נסיגה מתגלות טעויות מסוגים שונים שנמשכו זמן רב.

הבעיות עלולות להיות בנושאי התקשורת השונים. פגישות שלא מתקיימות במועדן, בעיות ברכב מסוגים שונים, שיחות טלפון שרוצים לבצע אך אחד מהצדדים לא נמצא, הודעות המתקבלות בצורה שונה משנאמרו או שלא התקבלו בכלל, קלקולים במכשירי תקשורת בבית כמו: טלוויזיה, טלפון, אינטרנט וכו'.

מומלץ לא לעשות בדיקות בריאותיות בתקופה זו מחשש של אובדן המסמכים.

כמובן שגם מערכות יחסים עומדות בפני מבחן בפרק זמן של הנסיגה ובעיות ישנות שלא נפתרו עלולות לצוץ מחדש ואף להגיע לידי מיצוי.

נהוג להזהיר מקנייה של מוצרי התקשורת השונים כיוון שבזמן זה יש להם נטייה להתקלקל.

ואולם, מומלץ לבדוק באופן אישי כל אחד כיצד מהלך זה משפיע על המפה האישית, לפני תהליכים של קבלת החלטות.

השפעת מרקורי בכל המזלות
האני הפנימי [צילום: באדיבות שיה מלכין]

אל תתנו לצורת המחשבה השגרתית להשפיע על שיקול דעתכם
▪ ▪ ▪


טלה

מרקורי נמצא כרגע אצלכם בבית הקריירה ונראה כי זהו הזמן לבדוק נושאים חדשים שלא הייתם ערים להם עד היום וייתכן שכתוצאה מכך נפגעה התקדמותכם. זה הזמן לנהל שיחות שדחיתם זמן רב ובעיקר לפתוח עצמכם למקומות חדשים.

שור

מרקורי נמצא כרגע בבית תפיסת העולם שלכם ומרגיש שם בנוח מאוד כיוון שמרקורי הוא זה אשר יכול לשנות אצלכם את תפיסת עולמכם השגרתית ולעיתים להראות לכם דרך חשיבה ופעולה שיעזרו לכם להיות יותר מאושרים.

תאומים

מרקורי ברטרו מעלה הפעם את השאלה לגבי סגירת חובות המגיעים לכם מאחרים כגון: הלוואות וחסכונות או כספים שהלוויתם לאחרים ושעדיין לא קיבלתם אותם מחזרה. הגיע הזמן ליישב חשבונות. וכמו-כן, לבדוק מה קורה עם אנשים קרובים.

סרטן

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית הזוגיות והשותפויות וגורם לכך כי אתם חשים כי לא כולם מבינים אתכם כפי שאתם רוצים ובעיקר אלו הקרובים אליכם ביותר. חכו עד לסיום הרטרו לפני החלטה כלשהי.

אריה

מרקורי ברטרו נמצא אצלכם בבית העבודה והבריאות ומכריח אתכם לקחת אחריות על כל הנושא הבריאותי ולהקפיד על תזונה נכונה. בנוסף, השתדלו להבין שכל עכבה בעבודה בסופו של דבר תהיה לטובה. זה הזמן לבנות תדמית חברתית חדשה.

בתולה

מרקורי מאציל מהשפעתו בבית הרומנים והיצירה שלכם וגורם לכך שיש לכם יותר חשק ואף אפשרות להיות יותר יצירתיים בנושא בילויים שונים. גם צעירים וילדים זקוקים לכם ולדרך ראייתכם את העולם כיד מכוונת.

מאזניים

מרקורי חונה בבית המשפחה אצלכם ונראה כי מבוגרים מכם מדרגה ראשונה זקוקים לכם. נראה כי אינכם מודעים לעניין עד תומו, אך זה הזמן עבורכם לנסות לשפר יחסים במשפחה. חשוב שתצאו מזווית הראייה הקבועה שלכם.

עקרב

מומלץ לכם לבנות לעצמכם תוכנית שבה תוכלו להקדיש זמן על-מנת לטפל ולשדרג את סביבת חייכם. שיפוצים בכל צורה יתאימו לכם מאוד ומי שאינו יכול להוציא כספים – חשוב שתעשו משהו שיגרום לכם לשינוי באווירה.

קשת

בית הכספים שלכם עומד להיות מופעל על-ידי אירועים שונים שיגבירו את הצורך בתקשורת גלויה וכנה, אך גם את חוסר הוודאות בנושאים כלכליים. נראה כי לעיתים אתם חשים שפועלים מאחורי גבכם ואתם מרגישים שידיכם כבולות מלהגיב.

גדי

מרקורי נמצא ברטרו במזל שלכם ועשוי לפעול בשתי צורות. אלו מכם הרגילים להיות תקשורתיים יעשו זאת עכשיו ובגדול. ואילו מכם שאינם מורגלים בשיחות יעשו זאת מתוך לחץ ותחושה שהגיע הזמן לדבר.

דלי

מרקורי חונה אצלכם בבית סגור הוא בית תת ההכרה ועל כן יש לכם יכולת להיות מחוברים יותר ל"אני" הפנימי העמוק ביותר שלכם ולהבין מהם המניעים הפנימיים שלכם הגורמים להתנהגויות שונות. זה הזמן לפתוח ולסגור מעגלים.

דגים

מרקורי חונה אצלכם בבית החברה וגורם לכך כי אירועים שונים על-רקע חברתי צפים ועולים עכשיו וגורמים לכם לתובנות חדשות שדרכם אתם חווים למידה נוספת כיצד להתנהג עם הזולת. אל תתנו לצורת המחשבה השגרתית להשפיע על שיקול דעתכם.

טיפ לילידי מזל השבוע
הכוכב מרקורי המביא איתו בעיות תקשורת מבצע את נסיגתו במזל שלכם ולכן חשוב כפל כפליים להיות קשובים לאנשים המבקשים את קרבתכם, כדי לא לעשות טעויות
▪ ▪ ▪


טלה

בשבוע הקרוב יש לכם יכולת לבלוט במקום העבודה וזאת בגלל ריבוי כוכבים בבית הקריירה שלכם. זוהי תקופה בת חודש שבה תאלצו להתמודד עם נושאים נוספים בתחומי העבודה שבה יידרשו את החלטתכם ואת עשייתכם באופן שגם אתם לא תמיד תהיו שלמים עם עובדה זו כיוון שהיא חורגת בזמנה מהתוכניות הראשוניות שתכננתם לשם כך.

שור

הכוכב מארס המביא איתו עשייה נמצא אצלם בבית הקריירה וגורם לכך שאתם לא בטוחים שאתם יכולים לעמוד בכל הדרישות שאנשים דורשים מכם בנושאים אלה ולכן אתם מרגישים שאתם קצרי רוח מהרגיל ולעיתים אף מגיבים בצורה אימפולסיבית הרבה יותר ממה שהייתם מגיבים בזמן אחר. הרשו לעצמכם לקיים שיחות שיעזרו לכם להתמודד ולהגיד מה שאתם באמת רוצים, בצורה נינוחה.

תאומים

הכוכב נפטון שמביא איתו חוסר וודאות נמצא בבית הקריירה שלכם ומביא אתכם לתקופה שבה תחום זה לוט במקצת בערפל. יש לכם תוכניות שעדיין אינכם מצליחים לממש אותם כיוון שעדיין לא סגרתם את כל הקצוות עם האנשים שיכולים להשפיע על מטרותיכם. מאחר שאתם נמצאים בתקופת ביניים בחיים, זהו בדיוק הזמן לחשוב קצת יותר לעומק מה מתאים לכם לעשות.

סרטן

במקום העבודה שלכם צפויים שינויים פתאומיים שלא תכננתם אותם מראש ולמרות שקשה לכם עם עובדה זו הרי שבסופו של דבר תבינו שהכול היה לטובה. מומלץ לכם להשתמש בכל האמצעים שעומדים לרשותכם על-מנת לגרום לאחרים להיות איתכם בתמימות דעים לגבי כל הנושאים שבהם אתם שואפים לעשות שינוי. אל תחששו כיוון שמבחינה כלכלית תצליחו לעמוד בכל ההוצאות.

אריה

הכוכב יופיטר שמביא איתו שגשוג מבקר אצלכם בבית הכספים ולכן יש לכם הזדמנויות להתחלות חדשות בנושא זה. ואולם כוכב התקשורת מבצע את נסיגתו בזמן זה בבית העבודה שלכם כך שאתם מתלבטים מה לעשות ואם כדאי לשנות. ייתכן שתבינו שכדי להצליח בחיים מבחינה כלכלית אינכם צריכים לעשות שינוי במקום העבודה, אלא שינוי בהערכות הכספית.

בתולה

אתם יכולים ליהנות לגמרי מכל תוכניותיכם במיוחד בגלל העובדה שכוכב השפע מבקר הפעם במזל שלכם. ואולם בגלל שכוכב התקשורת מרקורי שהוא גם הכוכב שלכם נמצא בנסיגה, נראה שכדאי ומומלץ להשהות החלטות ולחכות עד לסיום הנסיגה כיוון שרק אז דברים יחזרו לסדר הגודל הטבעי שלהם ואתם תוכלו לגבש החלטות בצורה עניינית ואפילו אסרטיבית.

מאזניים

בחודש הקרוב תהיו עסוקים עם ענייני משפחה כיוון שנושאים רבים עדיין לא פתורים צלכם בתחום זה. על פניו ולמראית עין אתם משדרים שהכול בסדר ואולם כל מי שקרוב אליכם יודע ורואה מה המחיר שאתם משלמים עבור שלימות התא המשפחתי שאתם כל כך דואגים לטפח. גם צעירים מכם במשפחה עדיין זקוקים לכם ונראה שתהייה לכם היכולת להשקיע בהם זמן איכות.

עקרב

הכוכב מרקורי נמצא אצלכם במקום המקושר עם הסביבה הקרובה ולכן נראה שהחודש הקרוב ימצא אתכם קרובים יותר למקום המגורים שלכם וגם החיים יהיו כאלה שידרשו מכם את זמנכם על-מנת לעזור ולטפח למי שזקוק לכם בפרק זמן זה של חייכם. מבחינה כספית זוהי תקופה שנראה שאינכם חושבים על כסף, אך בקרוב תאלצו להתמודד עם נושאים אלה.

קשת

בחודש האחרון היה לכם קשה במיוחד ועדיין קשה לכם בגלל העובדה שאתם מתמודדים עם תחומי חיים שעד היום לא טיפלתם בהם והאירועים בחיים גורמים לכך שהנה עכשיו אתם מוכנים לקחת אחריות על עצמכם. לא תהיו מוכנים לשתף פעולה יותר עם אנשים שלא נמצאים עבורכם באמת ותעדיפו להישאר לבד מאשר ביחסים שאינם אמיתיים.

גדי

כוכב התקשורת מרקורי נמצא במזל שלכם ומבצע שם את נסיגתו ומאחר שאתם אנשים שמאוד חשוב לכם להיות נאמנים לכל מוצא פיכם, הרי שעכשיו עם נסיגת הכוכב יש לכם תחושה שהדברים אינם זזים כפי שאתם רוצים. אנשים שהייתם בטוחים במילה שלהם כלפיכם אינם עומדים בהתחייבויותיהם ועובדה זו מאוד מתסכלת אתכם. מבחינה כספית אין לכם מה לדאוג – חכו עד להתיישרות הכוכב.

דלי

הכוכב מרקורי שאחראי לחשיבה ותקשורת מבצע את נסיגתו הפעם בבית תת המודע שלכם ולכן נראה שיש לכם יותר צורך להיכנס לשריון הפנימי שלכם ולהיות עם עצמכם. אתם מרגישים שמשהו עובר עליכם, אך אינכם יודעים להגיד בוודאות מהו דבר זה ולכן מומלץ לכם שעד אשר תהיו בטוחים ועד אשר הכוכב יתיישר בסוף החודש, לא תבצעו שום מהלך משמעותי.

דגים

הכוכב ונוס נמצא אצלכם בבית תת המודע ומאחר שיש ניגודים משמעותיים בין שני כוכבים אלה, הרי שמומלץ וחשוב לכם להבין את המניעים הפנימיים שלכם בכל הקשור למערכות יחסים, כדי שתוכלו להמשיך ולתפקד בצורה נעימה. בכל מקרה, עליכם להיזהר מלהעביר תחושה שאין לסמוך עליכם, ומומלץ לכם לשתף פעולה על-מנת לא לגרום לצד שכנגד להרים ידיים ולוותר עליכם.

מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.

מומלץ לעשות מפה אישית אסטרולוגית על-מנת לקבל תמונה מפורטת.
תאריך:  11/01/2016   |   עודכן:  11/01/2016
צילה שיר-אל
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכוכב מרקורי בנסיגה במזל גדי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל נמצאת בעיצומה של מגפת שימות (לא מדובר הפעם על נועם נועה ומוחמד) ומותגים.
11/01/2016  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
בעשורים האחרונים חלה ירידה משמעותית בגידול הוורדים בארץ. הוורד אומנם לא נעלם לגמרי מהגינות בארץ. אבל הוא נשתל פחות ופחות עד כי והולך ונעלם נעלם מגינותינו.
10/01/2016  |  אלי אלון  |   כתבות
ספרה החדש של חוה נתן "נִיצוצות מהמַבּוע", כתוב מתוך זיקה ברורה למקורות היהודיים, ויש בו נהייה ברורה למיסטיקה היהודית.
10/01/2016  |  בלפור חקק  |   כתבות
הנה כמה עובדות מטרידות: 68% מהישראלים סובלים מכאבי ראש בתדירויות שונות, כאשר הגורם מס' 1 לכך הוא לחץ בעבודה, יותר מאשר המצב הביטחוני, המשכנתה והילדים.
10/01/2016  |  דנה זליכה  |   כתבות
לא פתחתי את ניר הכסף להסתכל בעוף, שכן סמכתי על המבשלת, חברתה הקרובה של ידידתי, ואישה דתיה המחיר היה גבוה מאד, ומשום מה המגש הרגיש "קל מדי"
10/01/2016  |  ארי בוסל  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il